حجم تبلیغات تلویزیونی در فاصله بین ماههای ژانویه تا ژوئن سال 2022 یا به عبارتی دوران پساکرونا، نسبت به مدت مشابه سال 2020 میلادی 47 درصد افزایش یافت.
شرکت تحقیقات بازار «TAM AdEx» به تازگی گزارش شش ماهه خود را در فاصله بین ژانویه تا ژوئن 2022، راجع به تبلیغات تلویزیونی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، حجم آگهیهای تبلیغاتی تلویزیونی در مقایسه با مدت مشابه سال 2021 نیز 3 درصد افزایش یافته است.
بخش بیشرو در این زمینه غذا و نوشیدنی بود که 22 درصد از حجم تبلیغات تلویریونی را به خود اختصاص میداد. این رقم در خصوص بخش خدمات 16 درصد است.
در این راستا شرکتهای فعال در زمینه FMCG در میان ده تبلیغ کننده برتر در عرصه تبلیغات تلویزیونی قرار گرفتند که البته نام یونیلور در این میان میدرخشد.
دادههای اطلاعاتی همچنین نشان داد که نوشابههای گاز دار شاهد بیشترین نرخ رشد در فاصله بین ژانویه تا ژوئن 2022 بوده که 45 درصد گزارش شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 2021 رقم 2.3 برابر رشد را تجربه کرده است.