• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/15 1402

برگر کینگ بلزیک با شش سال سابقه، اولین آگهی تبلیغاتی خود را با همکاری آژانس تبلیغاتی «Buzzman» را در تاریخ 13 فوریه منتشر کرد. این آگهی تبلیغاتی به مثابه فرصتی برای یادآوری این نکته به همه مشتریان است که هیچ چیز بهتر از همبرگر کباب شده بر روی شعله‌های آتش نخواهد بود. در همین راستا خدا نیز ظاهرا از قدرت بیکران آن آگاه است. از سال 1954 میلادی تاکنون، برگر کینگ استیک‌هایش را بر روی شعله عریان آتش کباب می‌کند. این همان معجزه ایست که به همبرگر‌های آن طعم دودی بی نظیری می‌دهد. فرایند پخت و پز بی شک بدون یکی از عناصر اصلی جهان یعنی آتش هیچ معنا و مفهوم خاصی نخواهد داشت. در آگهی تبلیغاتی جدید برگر کینگ با فضای عرفانی، برگر کینگ برای اولین بار در طول تاریخ بشریت، خدا را نه یک مرد بلکه یک زن معرفی می‌کند. خدای آسمان‌ها و زمین از همان ابتدا چهار عنصر اساسی تشکیل دهنده جهان را به ما هدیه می‌دهد که از این قرارند: زمین، آب، هوا، آتش. اگرچه همه این‌ها برای راه اندازی و حفظ این دنیا ضروری است، اما یکی از اولویتها و علاقمندی‌های این خدای جدید، برگر خواهد بود.


برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید

www.bestadsontv.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.