• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/10 1402

دو کارگردان از شرکت فیلمسازی«بالستیک» به نام‌های «تیبز» و «فراچه» با همکاری برند نایک یک کمپین تبلیغاتی دیجیتالی جدید را راه اندازی کرده اند که به تبلیغ حضور کفش‌های کتانی «ایر مکس 97 گلد بولت» در اپلیکیشن «SNKRS» به عنوان مقصد نهایی کفش‌های ورزشی در فضای آنلاین می‌پردازد. این کمپین تبلیغاتی با رویکردی آینده نگرانه گام بعدی مسیر رو به رشد شرکت بالستیک از شرکت فیلمسازی «Great Guns» که به تازگی وارد فضای دیجیتال شده است را به تصویر می‌کشد.

برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید.


www.adsofbrands.net

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.