به منظور معرفی برگر مرغ سرخ شده جدید مک دونالد سوئد، در قالب نوعی ادای احترام به غذای خیابانی، این رستوران زنجیره ای بیلبوردهای تبلیغاتی در فضای باز خارج از خانه را به یک سری ماشینهای دیجیتالی عرضه غذا تبدیل کرد که به افراد اجازه تست پیشنهادات جدید رستوران را میدهد. مک دونالد سوئد با هدف تجلیل از فرهنگ غذای خیابانی در قالب طرح معرفی برگر مرغ جدید دست ساز خود، بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در فضای باز را به ماشینهای دیجیتالی غذا تبدیل کرد تا به عموم مردم اجازه دهد که این نوآوری جذاب را رایگان در تمام 24 ساعت شبانه روز امتحان کنند. این قبیل ماشینهای دیجیتال غذا در دو نقطه حوالی شعبه فیزیکی رستوران مک دونالد در دسترس هستند. برای ثبت سفارش غذا از این ماشینهای جذاب و فریبنده، فقط کافی است یک کد QR را اسکن کرده و از سرآشپز بخواهیم همبرگر جدید مک دونالد را تهیه و عرضه کند. در ادامه با تکمیل فرایند ثبت سفارش، افراد میتوانند غذای مورد علاقه خود را تحویل بگیرند.
www.bestadsontv.com