02/10
1402
آگهیهای تبلیغاتی بریتیش ایرویز یک صفحه گذرنامه ویرایش شده را به تصویر میکشند که در آن چهره فرد به یک سو کشیده شده و دهانش باز مانده است. مسافران در فرودگاههای بریتانیا در چند سال اخیر حضور در صفهای طولانی و غیر عادی را در طول مسیر تجربه کرده اند.
مجموعه آگهیهای تبلیغاتی بریتیش ایرویز تحت عنوان «غیر عادی» با تاکید بر روی سفر کوتاه میان گیت ورودی تا گیت خروجی فرودگاه شهر لندن، به لطف خدمات «Cityflyer» این خطوط هواپیمایی، به نمایش صحنههایی از بی قراری مسافران میپردازد.
استفاده از سرعت دمنده حدود 45 مایل در ساعت در ویرایش تصاویر، سرعت بالای چک-این در خطوط هوایی بریتیش ایرویز را ترسیم میکند.