07/4
1402
در قالب یک آگهی تبلیغاتی جدید، محصول آژانس تبلیغاتی «Strike»، چند دوربین خبری وضعیت آسیب پذیر ترین افراد در جهان را به تصویر میکشند.
هدف از ساخت آگهی تبلیغاتی حماسی فوق اثبات این واقعیت است که چنین افرادی در دنیای خبرهای کوچک و بزرگ نادیده گرفته نمیشوند.
چالش مهم در این میانه، تقدیر از مهربانی و انسانیت در یک قاب سینمایی چشمگیر و بی نظیر است.
برای، اولیویه استاب، کارگردان این اثر، روایت داستانهایی خاص و متفاوت با محتوایی منحصر به فرد، روح خلاقیت را در او زنده میکند.
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید
منبع: www.lbbonline.com