05/9
1397
ام بی ای نیوز: در حالی که برخی موسسات برای حذف نی از نوشیدنی ها تلاش می کنند، هنوز میلیون ها نفر نیاز دارند که از رد پای کار های بد خود آگاه شوند. هدف از طراحی این تصاویر گرافیکی تحریک کسب و کار های بزرگ و کوچک به بازنگری در زمینه استفاده از نی در نوشیدنی های خود است. در ادامه حذف نی فقط اولین قدم در این مسیر به شمار می رود. ما باید گفتگو راجع به کاربرد مداوم دیگر لوازم پلاستیکی تک کاربردی از جمله سرپوش ها، فنجان ها و ظروف را شروع کنیم. سپس لزوم مکالمه درباره نحوه کمک به حل بحران آلودگی لوازم پلاستیکی احساس می شود.
زندگی در اقیانوس ها را دچار مشکل نکنید.
صنعت: مسائل زیست محیطی و حیوانات
رسانه ها: چاپ، مجله و روزنامه
بازار: کانادا
دست اندرکاران
شاخه: امور عام المنفعه، سازمان غیر دولتی (ان جی او)
رسانه: چاپ
برند: Rethink
موقعیت جغرافیایی: کانادا
آژانس تبلیغاتی: Rethink، تورنتو، کانادا
مدیر خلاقیت / مدیر هنری: جول هولتبی
مدیر خلاقیت / نویسنده: مایک دوبریک
مدیر خلاقیت: آرون استارکمن
عکاس: Instill Image Co.
امور مشتریان: کالب گودمن، لارا کاوالکانتی
تهیه کننده آثار چاپی: نارین آرتینیان
مترجم: مرضیه فروتن
www.coloribus.com