10/25
1397
ام بی ای نیوز: در مراسم گلدن گلوب امسال که در تاریخ 7 ژانویه برگزار شد یک ستاره جدید به دنیا معرفی شد. Kelleth Cuthbert که به عنوان توزیع کننده آب آشامیدنی در مراسم حضور داشت بیشتر از هر سلبریتی در عکس ها دیده شد. وی در این باره می گوید: تا اواخر مراسم از این موضوع اطلاع نداشتم تا زمانی که متوجه تلفن همراه مهمانان شدم که عکس من را به یکدیگر و به من نشان می دادند. در آن زمان متوجه شدم که به ترند جدید توییتر تبدیل شده ام ولی باز هم به وسعت ماجرا پی نبرده بودم.
ستاره جدید شبکه های مجازی می گوید از کودکی به جیم کری علاقمند بودم و تمام فیلمهای او را تماشا می کردم، به همین دلیل عکس با جیم کری را از همه عکس هایم بیشتر دوست دارم.
کاتبرت در توضیح این اتفاق می گوید: هزاران دوربین در این مراسم وجود دارد و مهم نیست کجا ایستاده باشی، بالاخره در تعدادی از عکس ها هستی اما باید چهره خوبی داشته باشی تا بتوانی در پس زمینه قرار بگیری.
چهره کاتبرت در بعضی عکس ها به نظر برخی بدیمن و ناخوشایند بوده است. وی در توضیح می گوید: همیشه چهره انسان دلپذیر و خوشایند نیست و طبیعی است که در برخی عکس ها خوب به نظر نرسم. و در نهایت اضافه می کند که این بهترین اتفاقی است که تجربه کرده ام.
نتیجه این اتفاقات افزایش تعداد فالوور اینستاگرام این مدل کانادایی از 54 هزار به 227 هزار در 2 روز، ثبت بیش از 3100 پست اینستاگرامی با هشتگ مرتبط و بسیاری اکانت غیر واقعی اینستاگرام و توییتر به نام وی است.
آب اشامیدنی فیجی از سال 2015 به عنوان برند آب گلدن گلوب انتخاب شد و استراتژی خود را بر مبنای استفاده از سلبریتی ها قرار داد تا در عکس های بیشتری دیده شود و به هدفش رسید.
مترجم: مصطفی میر
www.edition.cnn.com
سه شنبه 25 دی 1397