10/22
1397
ام بی ای نیوز: اکونومیست ضمن توجه به هدف تقویت ارتباط عاطفی بیشتر با برند و جذب جامعه گسترده تری از مخاطبان، نخستین آگهی تبلیغاتی تلویزیونی جدید برند در بیش از یک دهه اخیر را راه اندازی کرده است.
کمپین "هرگز از سوال کردن دست بر ندار" توسط آژانس تبلیغاتی با سابفه Proximity توسعه یافت که زندگی یک دختر جوان با یک ذهن کنجکاو را دنبال می کند.
این آگهی تبلیغاتی در کانال های پخش با کشش زیاد از جمله Sky، Channel 4، ITV و Channel 5 در انگلستان و CBS، NBC، Fox، ABC و News 12 در ایالات متحده آمریکا به روی آنتن خواهد رفت.
به گفته مارک کریپس، مدیر ارشد بازاریابی اکونومیست، این مجله برای صحبت با مخاطبان هدف خود به طریقی سرمایه گذاری استراتژیک کرده است که به تقویت یک رابطه عاطفی تر با برند می پردازد.
اکونومیست خوانندگان وفادار و خاص خود را دارد که کنار درک ارزش زیاد ارتباط با اکونومیست، واقعا عاشق برند هستند. خوانندگان این مجله هرگز از سوال پرسیدن درباره جهان اطراف خود باز نمی ایستند و به اعتقاد مدیران و کارمندان اکونومیست، این کمپین ضمن جذب گروه مشابهی از مخاطبان، آن ها را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برند نیز می کند.
مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com
شنبه 22 دی 1397
کمپین "هرگز از سوال کردن دست بر ندار" توسط آژانس تبلیغاتی با سابفه Proximity توسعه یافت که زندگی یک دختر جوان با یک ذهن کنجکاو را دنبال می کند.
این آگهی تبلیغاتی در کانال های پخش با کشش زیاد از جمله Sky، Channel 4، ITV و Channel 5 در انگلستان و CBS، NBC، Fox، ABC و News 12 در ایالات متحده آمریکا به روی آنتن خواهد رفت.
به گفته مارک کریپس، مدیر ارشد بازاریابی اکونومیست، این مجله برای صحبت با مخاطبان هدف خود به طریقی سرمایه گذاری استراتژیک کرده است که به تقویت یک رابطه عاطفی تر با برند می پردازد.
اکونومیست خوانندگان وفادار و خاص خود را دارد که کنار درک ارزش زیاد ارتباط با اکونومیست، واقعا عاشق برند هستند. خوانندگان این مجله هرگز از سوال پرسیدن درباره جهان اطراف خود باز نمی ایستند و به اعتقاد مدیران و کارمندان اکونومیست، این کمپین ضمن جذب گروه مشابهی از مخاطبان، آن ها را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برند نیز می کند.
مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com
شنبه 22 دی 1397