08/28
1397
ام بی ای نیوز: ظاهرا برند اسبای بازی کلاسیک کودکان، LEGO، دامنه مخاطبان محصولات خود را با هدف دستیابی به بخش جدیدی از بازار گسترش می دهد: بزرگسالان.
این سازنده اسباب بازی دانمارکی محصول جدید خود موسوم به LEGO ‘FORMA’ را به طور خاص برای آن دسته از بزرگسالانی طراحی و معرفی کرده است که در تمایل به انجام رفتار های خلاقانه برای کاهش استرس دارند.
با الهام از طبیعت، LEGO ‘FORMA’ علاقمند به ارائه یک تم جدید با رنگ و لعاب جدید است که امکان ارائه تفاسیر هنری و متفاوتی از گیاهان و حیوانات را به وجود می آورد.
محصول فوق که با مشارکت وبسایت "IndieGoGo"، متخصص در زمینه ارائه نوآوری مدرن برای کمپین ها و محصولات، عرضه شد، با یک مدل ماهی و رنگ و لعاب های مختلف همراه است. این امکانات برای کابران امکان تغییر رنگ، نژاد ها و حتی تغییر شکل کامل آن و در نتیجه تحریک خلاقیت را فراهم می کند. تکمیل این مدل خود چندین ساعت وقت می برد و به عنوان شکلی از درمان هنری در جهانی مورد استفاده قرار می گیرد که به طور فزاینده ای وضعیت روز به روز در آن وحشتناک تر می شود.
LEGO ‘FORMA’ نام نخستین پروژه آزمایشی با رویکرد استراتژیک تازه ای است که کنار استفاده از یک نوآوری خاص، فراتر از محدوده آزمایشگاه "Creative Play Lab" خود، به آزمایش محصولات و ایده ها نیز می پردازد. هدف از انجام این کار ارائه طرح های آزمایشی بیشتر و ایجاد امکان کشف ایده ها، برون سپاری به انبوه مردم و جمع اوری بازخورد های فوری و لحظه ای از مصرف کنندگان است.
در حال حاضر، LEGO ‘FORMA’ به عنوان یک مجموعه محدود و کوتاه مدت منتشر شده است چرا که شرکت قصد دارد بفهمد که آیا اشتیاقی برای این قبیل محصولات در بازار وجود دارد یا نه.
مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com