08/20
1397

این ویژگی بخشی از تلاش مستمر استپ چت برای تشویق رای دهندگان جوان به رفتن به حوزه های انتخاباتی به حساب می آید. در سپتامبر، نمایش لینک صفحه ثبت نام رای دهندگان در پروفایل همه کاربران بالای 18 سال توسط این نرم افزار، منجر به ثبت نام بیش از 400 هزار نفر کاربر برای رای دادن در طول دو هفته شد.
اسنپ چت با مشارکت وبسایت و پروژه اطلاعات مربوط به رای گیری "Get to the Polls" کاربران را در مسیر کشف حوزه های انتخاباتی نزدیک به خود یاری می رساند. در ادامه با ارسال یک اسنپ به همه کاربران بالای 18 سال در روز انتخابات رفتن و رای دادن را به آن ها یادآوری می کند. به گفته وبسایت خبری VentureBeat، Snapchat Discover (حاوی استوری های شبکه های تلویزیونی) میزبان پوشش زنده شب انتخابات نیز خواهد بود.
به همین ترتیب، شرکت هایی نظیر Uber و Lyft به مشتریان جهت رسیدن به حوزه های انتخاباتی نزدیک به خود با سفر های تخفیف دار کمک می کنند. در مرحله بعدی دستیار مجازی "Amazon Alexa" هم اکنون به سوال های افراد درباره انتخابات پاسخ می دهد. قبل از ششم نوامبر، شرکت های حاضر در عرصه فناوری فعالانه در صدد تشویق کاربران به رای دادن هستند که می تواند خوب باشد.

www.theverge.com