شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در پژوهشی به بررسی بازار پودر کیک و آرد در بازه زمانی آذر تا دی ماه 1401 پرداخته است. طبق این بررسی حدود 175 برند و 693 کالای فعال در بازهی مورد نظر در بازار پودر کیک و آرد ثبت شده است. همچنین براساس نتایج بهدست آمده، در بازه زمانی مورد نظر بیشترین میزان فروش این بازار مربوط به رشته غذایی بوده است و در میان انواع بسته بندیهای این محصول بیشترین میزان فروش حجمی در قالب بسته بندی جعبهای است.
در ادامه این گزارش آمده: در بازه مورد بررسی سهم بازار حجمی برندهای برتر این محصول در زیربخشهای رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود 15%، 17% ، 48% و 45% است. برندهای برتر این محصول در زیربخشهای رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود 28%، 26%، 32% و 19% از فضای قفسه مغازههایی که در آن حضور داشتهاند، به خود اختصاص دادهاند.