Insider
پلتفرمی است در حوزه تحقیقات بازارکه با استفاده از big data و پروسههای Businees intelligence قابلیت استفاده و بررسی انواع منابع اطلاعاتی موجود مربوط به تحقیقات بازار را در کنار هم فراهم میکند.
در Insider اطلاعات مربوط به تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، روند و ترندهای مربوط مصرف خانوار، خرده فروش، سبک زندگی و نگرش مصرف کننده در کنار هم قرار داده میشوند. این پلتفرم به زودی توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز emrc رونمایی میشود.
در بخشی از این پلتفرم که مربوط به رفتار مصرف کننده و خرید خانوار است، کاربران از طریق یک اپلیکیشن موبایل اطلاعات مربوط خرید، و مصرف خود را ثبت کرده و به در بازههای زمانی مشخص به سوالاتی نیز مربوط به به سبک زندگی خود نیز پاسخ میدهند. این پروسه در نهایت باعث ایجاد یک ارتباط میان سبک زندگی و نگرش مصرف کننده در کنار روند و تغییرات خرید خواهد شد.
در حال حاضر برندها میتوانند از طریق این پلتفرم اطلاعات مربوط به رفتار خرید مصرف کنندگان و تبلیغات تلویزیونی و محیطی مربوط به برند خود یا رقبای خود را در قالب گزارشهای فصلی و یا ماهانه دریافت کنند. به زودی امکان دسترسی کسب و کارها به اطلاعات پایش خرده فروشی، سبک زندگی و نگرش مصرف کنده نیز امکان پذیر خواهد شد.
این اپلیکیشن توسط شرکت پژوهش بازار رسانۀ امروز (emrc) و مرکز نوآوری آو در حال گسترش است و بهمرور منابع اطلاعاتی بیشتری به آن وصل میشوند. اپلیکیشن براساس هوش تجاری و بیگ دیتا اطلاعات را پردازش و گزارشهای تلفیقی و جامعی را در اختیار برندهای فعال در بازار قرار میدهد.