طبق گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc ) بازار چیپس به انواع ورقهی، مزه-دل مزه، خلالی، سوپر چیپس و چیپس ذرت دستهبندی میشود. براساس اطلاعات بدست آمده از این بازار در بهمن 1401 تا فروردین 1402- دوره دوماهه؛ بیشترین میزان فروش مربوط به چیپس ورقهی بوده و همچنین در میان انواع بسته بندیهای این محصول بیشترین میزان فروش حجمی در قالب بسته بندی پلاستیکی و در میان سایزهای مختلف مزه – دل مزه بیشترین میزان فروش حجمی مربوط به سایز 71 تا 120 گرم است. در ادامه اطلاعات بیشتری از بازار چیپس میخوانید.
در بازار محصول چیپس حدود 14 برند و 239 کالای فعال (به معنای حضور داشتن) در بازهبهمن 1401 تافروردین 1402 به ثبت رسیده است. در دوره مورد نظر محصول چیپس در حدود 98% از مغازههای تحت پوشش emrc حضور داشته است که نسبت به دو دوره پیش تغییر زیادی نداشته است. در مجموع طبق نتایج، در دوره اخیر سهم بازار حجمی برندهای برتر این محصول در زیربخشهای چیپس ورقهای، مزه- دل مزه، خلالی به ترتیب حدود 47%، 78% ، 50% است.