ام بی ای نیوز: شرکت شکلات رویال (کرونا) در سال ۱۹۱۹ میلادی در شهر اسماعیلیه مصر تاسیس شد. حالا این شرکت به منظور بالا بردن آگاهی و تشویق مردم به ماندن در خانه و حفظ سلامتی در این روز های سخت در طراحی بسته بندی تعداد محدودی از شکلات های کرونا تصاویر مختلفی از فعالیت هایی را نمایش می دهد که می توان در خانه آن ها را انجام داد. یوگا، بازی با پلی استیشن و ساز زدن از جمله این فعالیت ها است.
در ادامه مدیران و کارمندان شرکت در صدد آن بودند تا مردم در این ایام تاریک ضمن حفظ خوشبینی، همچنان شاد باقی بمانند، در نتیجه یک الگوی رنگارنگ کنار بازتاب هویت برند این پیام را به مخاطبان منتقل می کرد که در این دوران همه با هم یکدل هستیم.
عنصر منحصر به فرد
این خوب است که ببینیم یک شرکت شکلات سازی به نام (کرونا) از طریق طراحی بسته بندی خاص خود، با ترغیب افراد به ماندن در خانه، میزان آگاهی درباره ویروس کرونا را افزایش می دهد. همین نکته آن را از دیگر رقبا منحصر به فرد می کند.
مرضیه فروتن