• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/16 1399


ام بی ای نیوز:
در قالب ابر شرکت خودروسازی چند ملیتی تازه تاسیس «استلانتیس»، شاهد نوعی تغییر در برند پژو هستیم. در گام نخست، این بازآفرینی با معرفی یک لوگوی جدید، اولین مورد تغییر لوگوی برند پژو از سال 2010 تاکنون، کلید می­خورد.

این یکی از بزرگترین تغییرات لوگو است که پژو از همان ابتدا تاکنون تجربه کرده است، زیرا دیگر اثری از آن شیر معروف دیده نمی­شود که برای چند دهه همه جا از آن استفاده می­شد. به جای یک شیر ایستاده با بازو­های کشیده، پژو بر روی چهره شیر تمرکز کرده است. این بار در حالی شیر را با یالی افراشته و نعره کشان می­بینیم که دندان­های نیشش را به رخ ما می­کشد. در نهایت شیر جدید چندان مهربان با رفتاری دوستانه به نظر نمی­رسد اما یقینا کمی هولناک تر از گذشته است.

تصویر شیر بر روی نشان سلطنتی نقش بسته و کلمه «پژو» بالای آن نوشته شده است. لوگوی جدید ترکیبی از مدرنیته و سنت­های قدیمی به حساب می­آید. پژو چندان تلاش نکرده است تا به لوگویی مدرن با نگاهی به آینده دست یابد، اما در عین حال به هیچ وجه قدیمی به نظر نمی­رسد.

به گفته مقامات شرکت، طراحی جدید لوگوی پژو یازتابی از حرکت اخیر آن و معرفی چند خودروی الکتریکی جدید به بازار به شمار می­رود. مدیران و کارمندان پژو طوری این لوگوی جدید را طراحی کرده اند تا بی انتها باشد. در حال حاضر رنسانس پژو از نوع آمریکایی آن که زمانی قرار بود اتفاق بیفتد، احتمالش تقریبا صفر است.

این لوگو برای اولین بار بر روی پژو 308 هاچبک که اخیرا دوباره طراحی شده است، حک و تا سال 2023 در همه نمایندگی­های شرکت به وفور مشاهده خواهد گردید. پژو پیش نمایشی از لوگوی جدید خود را با استفاده از مفهوم «اسطوره الکترونیکی» (e-Legend) به ما ارائه خواهد داد.


mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.autoblog.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود