06/26
1397
ام بی ای نیوز: نرم افزار به اشتراک گزاری سفر Uber صرفا دو سال پس از آخرین دیزاین مجدد آن از هویت تازه برند رونمایی کرده است.
هدف از پذیرش یک لوگوی دوست داشتنی تر و با شکوه تر با یک فونت سفارشی به نام "Uber Move" توسط این شرکت، فراموش کردن سابقه بد خود در گذشته از طریق ثبت نام و آوازه ای نیک در میان مردم است. این برنامه همچنین Uber با نامی جدید را معرفی کرده است. در این جا، کاربران یک سری تصاویرگرافیکی و رنگ های به روز شده از جمله یک نماد "ایمنی" آبی برای نمایش فضا های امن را خواهند یافت.
با وجود واکمش های مثبت متعدد درباره این نمونه طراحی مجدد، دیگران در راستای اصلاحات اساسی اظهار نظر کرده اند.
یکی از کاربران ضمن تمجید از لوگوی جدید Uber و مطابقت آن با سبک مورد علاقه خود، پیشنهاد اعمال برخی تغییرات کوچک در جایگاه حروف و عناصر یا سایر جزئیات دقیق و موشکافانه را ارائه می دهد.
یک نفر دیگر لوگوی فعلی Uber را برجسته و قابل دسترسی می داند و این سوال را مطرح می کند که چرا شرکت به فکر rebrand افتاده است.
در اظهار نظری جالب، یک نفر آن را شبیه به بستنی وانیلی می داند. در حالی که طراحی فونت به شکلی تمیز انجام شده واجرا ها قطعا به فروش ایده کمک می کنند، برندینگ نا امید کننده و فراموش شدنی است. برندینگ کاملا در امتداد چارچوب U در بیسبورد ها و علائم راهنمایی و رانندگی رخ می دهد. این حرکت کمتر هوشمندانه و بیشتر خوب و مصوب است.
برحی نیز آن را ساده و تمیز نامیده اند.
مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com
هدف از پذیرش یک لوگوی دوست داشتنی تر و با شکوه تر با یک فونت سفارشی به نام "Uber Move" توسط این شرکت، فراموش کردن سابقه بد خود در گذشته از طریق ثبت نام و آوازه ای نیک در میان مردم است. این برنامه همچنین Uber با نامی جدید را معرفی کرده است. در این جا، کاربران یک سری تصاویرگرافیکی و رنگ های به روز شده از جمله یک نماد "ایمنی" آبی برای نمایش فضا های امن را خواهند یافت.
با وجود واکمش های مثبت متعدد درباره این نمونه طراحی مجدد، دیگران در راستای اصلاحات اساسی اظهار نظر کرده اند.
یکی از کاربران ضمن تمجید از لوگوی جدید Uber و مطابقت آن با سبک مورد علاقه خود، پیشنهاد اعمال برخی تغییرات کوچک در جایگاه حروف و عناصر یا سایر جزئیات دقیق و موشکافانه را ارائه می دهد.
یک نفر دیگر لوگوی فعلی Uber را برجسته و قابل دسترسی می داند و این سوال را مطرح می کند که چرا شرکت به فکر rebrand افتاده است.
در اظهار نظری جالب، یک نفر آن را شبیه به بستنی وانیلی می داند. در حالی که طراحی فونت به شکلی تمیز انجام شده واجرا ها قطعا به فروش ایده کمک می کنند، برندینگ نا امید کننده و فراموش شدنی است. برندینگ کاملا در امتداد چارچوب U در بیسبورد ها و علائم راهنمایی و رانندگی رخ می دهد. این حرکت کمتر هوشمندانه و بیشتر خوب و مصوب است.
برحی نیز آن را ساده و تمیز نامیده اند.
مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com