12/24
1400
گزارش حاضر گزیدهای شفاف از عملکرد دیجیپی در سال ۱۴۰۰ است که با استناد به آمار ارائه شده از سوی واحدهای کسب وکار، تجربه مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی مشتریان، تکنولوژی و دیتا گردآوری شده است.
هدف از انتشار این گزارش، ضمن ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقه مندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی، ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فنیتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تأثیرگذار در عرصه آن فعالیت میکند. اهمیت این دادهها همچنین به دلیل ارائه خدمات به مشتریان دیجیکالا و سهم دیجیپی در تکمیل چرخه ارزش برای این دسته از کاربران، قابل تعمق و تأمل است.
دادهها و آمار ارائه شده در گزارش پیش رو، بازتاب دهنده فعالیتهای دیجیپی از ۱ دی ماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ و معیاری برای قیاس عملکرد این مجموعه در بازه زمانی مشابه در سال گذشته است.
برای مطالعه گزارش کامل به «این لینک» مراجعه کنید.
هدف از انتشار این گزارش، ضمن ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقه مندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی، ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فنیتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تأثیرگذار در عرصه آن فعالیت میکند. اهمیت این دادهها همچنین به دلیل ارائه خدمات به مشتریان دیجیکالا و سهم دیجیپی در تکمیل چرخه ارزش برای این دسته از کاربران، قابل تعمق و تأمل است.
دادهها و آمار ارائه شده در گزارش پیش رو، بازتاب دهنده فعالیتهای دیجیپی از ۱ دی ماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ و معیاری برای قیاس عملکرد این مجموعه در بازه زمانی مشابه در سال گذشته است.
برای مطالعه گزارش کامل به «این لینک» مراجعه کنید.