• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/19 1401



در تازه ترین مطالعه ای که توسط آژانس «MBLM» در خصوص دوست داشتنی ترین برند‌های خودرو در سرتاسر جهان در سال 2022 منتشر شد، تسلا رتبه اول را به دست آورد.

تویوتا، برند برتر سال گذشته، امسال به جایگاه دوم سقوط کرد. این در حالی است که هارلی دیویدسون با 12 پله افت نسبت به سال 2021، امسال به رتبه چهاردهم تنزل یافت.

مرسدس بنز در رده دوم و پورشه در رده سوم قرار گرفت. دیگر رتبه‌های موجود در فهرست ده برند برتر را جگوار، مزدا، فورد، بی ام دبلیو، هوندا، ولوو و تویوتا به خود اختصاص دادند.

صنعت خودرو دارای میانگین ضریب صمیمیت برند 47.5 است که بسیار بالا تر از میانگین بین صنعتی 36.8 می‌باشد.

MBLM یک آژانس برندسازی جهانی است که برای اولین بار دست به ابداع واژه «صمیمیت برند» زد. این مطالعه با ترکیب هوش مصنوعی و داده‌های کلان به تجزیه و تحلیل 600 برند بزرگ در همه جای دنیا پرداخته و ارزیابی چگونگی پیوند مصرف کنندگان با برند‌های دوست داشتنی و مورد علاقه خود را محور اصلی فعالیت‌هایش قرار می‌دهد.

همانند سال‌های گذشته، MBLM دریافت که دوست داشتنی ترین برند‌های جهان از لحاظ سود، درآمد و عملکرد سهام، جزء فهرست 500 برند برتر مجله تحلیلی Fortune به شمار می‌روند.

به دلیل نقش اساسی خودرو در زندگی روزمره مصرف کنندگان، بزرگان این صنعت 25 درصد از برترین برند‌های جهان درهمه زمینه‌ها و صنایع را شامل می‌شوند.

تسلا همواره در مسیر ایجاد پیوند‌های عاطفی قوی با کاربران و همچنین حرکت به سوی تبدیل شدن به برند‌های سازگار با محیط زیست پیش رفته و همچنان به این روند ادامه می‌دهد.


www.mediapost.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.