• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/8 1401

ام بی ای نیوز: خواه دوران جوانی خود را در دنیای بازی های ویدیویی در دهه های 80 و 90 میلادی سپری کرده یا اوایل قرن بیست و یکم چنین دورانی را تجربه کرده باشید، نقطه مشترک تمام آن ها این است که شما هرگز با توجه به استاندارد های دنیای مدرن، تصاویری با پیکسل های کمتر را به یاد نمی آورید، در عوض تا حد زیادی به لطف حس کنجکاوی و البته قدرت تخیل خود در بازی غرق می شوید.

یک آگهی تبلیغاتی سینمایی جدید محصول شرکت خدمات تلفن "Com Hem" و آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi استکهلم به شکلی عالی و تمام عیار ضمن ایجاد شرایط کسب تجربه پرواز، چشم اندازی از تلاش یک پسر جوان برای سفر بر فراز بیابان در یک هواپیمای با کیفیت را خلق می کند.
عبور او از محدودیت ها، ابتدا از طریق دره ها، ابر ها و سپس گذر از لایه های دیگر اتمسفر در یک صحنه خاص، لحظه ای کوتاه از پرواز افسر نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، چاک یگر، بالا تر از سرعت صوت در فیلمی با عنوان "Right Stuff" درباره پرواز "NF-104 Starfighter" او را به تصویر می کشد.

با وجود خروج اجباری و ناگهانی از کابین خلبان، پایان سفر این پسر خوش شانس به اندازه تجربه یگر وحشتناک نیست.
کارگردان این آگهی تبلیغاتی، رون میلتون، با سابقه ساخت آگهی های تبلیغاتی جذاب و خیره کننده برای طیف متنوع مشتریان، از Ikea گرفته تا Carlsberg، از تازه ترین آگهی تبلیغاتی خود نیز محصولی عالی و درجه یک ساخته است: اینترنت با سرعت 1200 مگابیت در ثانیه (سرعت اینترنت آمریکا در بهترین حالت 70 مگابیت در ثانیه است و حتی در جاهایی با خدمات ضعیف حتی به 2 مگابیت نیز می رسد).

دست اندرکاران
برند: Com Hem
مشتریان: یونس لندکویست (مدیر ارشد بازاریابی) و ایک بالفورس (مدیر تبلیغات و رسانه ها)
آژانس تبلیغاتی: M&C Saatchi استکهلم
تهیه کننده آژانس: Mattias Colden @ Always Frank
شرکت فیلمسازی: Bleck Film، استکهلم
کارگردان: رونه میلتون
تهیه کننده اجرایی: پال آسبرگ
تهیه کننده: لارس نوردنسون
مدیر فیلمبرداری: پل میرز
تدوین: آدام نیلسن
آهنگساز: جوناس لارسن
صدا: کوین کوچ



مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود