• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

08/29 1397

ام بی ای نیوز: 
به آخرین خریدی که کرده‌اید فکر کنید. آیا بدون برنامه‌ي قبلی برای خرید اقدام کردید یا این‌که کسی یا چیزی بر تصمیم‌تان تاثیر گذاشته بود؟
مشتریان تحت‌تاثیر احساسات‌شان‌ هستند و درک شکل تاثیرگذاری این احساسات بر تصمیم‌گیری‌ها، برای شرکت‌هایی که می‌خواهند علاقه‌مندی آن‌ها و انگیزه‌هایشان را بدانند ضروری است. 
آژانس صمیمیت با برند MBLM گزارشی از افراد مشهور منتشر کرد تا تاثیر بازیگران و سلبریتی‌های حوزه‌ی سرگرمی، ورزشکاران، سیاستمداران و رهبران فکری را بر گرایش‌ها، باورها و فرهنگ امروز و آن‌چه که در نهایت به فروش منجر می‌شود نشان دهد. بسیاری از این افراد، با ساختن پرسنال‌برندهای قوی افکار و عقاید طرفداران‌شان را هدایت می‌کنند و مردم را به پول خرج‌کردن در زمینه‌های مرتبط با پرسنال‌برندشان تشویق می‌کنند. 

ناترالی از اعضای آژانس MBLM می‌گوید: «کمی به اطلاعاتی که به خوردمان می‌دهند فکر کنید. این افراد با روش‌های ظریف ولی عمیق بر زندگی ما تاثیر می‌گذارند. ما در تحقیقات‌مان متوجه شدیم که نزدیکی و ارتباط ما با برندها مانند دوستی‌مان با اشخاص است. خیلی وقت‌ها ما برندها را به عنوان آیینه‌ای از خودمان می‌بینیم.»

این گزارش نشان می‌دهد که در آمریکا کدام سلبریتی یا فرد مشهور بیش‌ترین تاثیرگذاری را روی فرایند خرید دارد و در نتیجه برندی است که عاشقانش از همه بیش‌تر است. تحقیق MBLM بین ۱۰۰۳ نفر از افراد ۱۸ ساله و بزر‌گ‌تر انجام شده است. 
باراک و میشل اوباما رتبه‌ی اول و دوم و تام هنکس رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص دادند. جالب است بدانید ترامپ در جایگاه چهارم ایستاد و پاپ فرانسیس و ریحانا بعد از آن‌ها قرار گرفتند. 

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود