• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/5 1399


ام بی ای نیوز: جنرال موتورز از لوگوی جدید خود رونمایی کرده که نشانگر تغییر رویکرد به سوی تولید خودرو­های برقی است.

به گزارش سی ان ان، نماد جدید داخل شرکت طراحی شد. این اولین مورد تغییر لوگو در جنرال موتورز از سال 1964 میلادی تاکنون به شمار می­رود.

وجود حرف «m» کوچک با فوس­های مربع شکل، شاخه ­های دو شاخه برق را برای انسان تداعی می­کند. به گزارش مطبوعات آزاد، رنگ تازه لوگوی جنرال موتورز نمایانگر آسمان صاف و آبی و پیش­درآمدی بر معرفی خودرو­هایی بدون انتشار ذره­ ای آلودگی است.

این لوگو نسخه ­ای به روز شده از مربع آبی جنرال موتورز به حساب می­آید که در همین حال میراث شرکت را نیز به دوش خواهد کشید.

برای تبلیغ خط تولید خودرو­های برقی شرکت، لوگوی جدید در قالب یک کمپین بازاریابی با عنوان «Everybody in» معرفی می­شود. در این آگهی تبلیغاتی می بینیم که افراد مختلف، از جمله روزنامه نگار و نویسنده معروف، مالکوم گلادول، در مورد فناوری به کار رفته در خودرو­های برقی حرف می­زنند.

به هر حال، دیزاین مجدد چندان مورد پسند منتقدان قرار نگرفت. یک نفر آن را بازی در فتوشاپ می­داند.

با این وجود، دیگران از این تغییر استقبال کردند. برای مثال، یک کاربر از عشق و علاقه فراوان خود به این لوگوی جدید گفت.



mbanews.ir-مرضیه فروتن
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود