ام بی ای نیوز: جنرال موتورز از لوگوی جدید خود رونمایی کرده که نشانگر تغییر رویکرد به سوی تولید خودروهای برقی است.
به گزارش سی ان ان، نماد جدید داخل شرکت طراحی شد. این اولین مورد تغییر لوگو در جنرال موتورز از سال 1964 میلادی تاکنون به شمار میرود.
وجود حرف «m» کوچک با فوسهای مربع شکل، شاخه های دو شاخه برق را برای انسان تداعی میکند. به گزارش مطبوعات آزاد، رنگ تازه لوگوی جنرال موتورز نمایانگر آسمان صاف و آبی و پیشدرآمدی بر معرفی خودروهایی بدون انتشار ذره ای آلودگی است.
این لوگو نسخه ای به روز شده از مربع آبی جنرال موتورز به حساب میآید که در همین حال میراث شرکت را نیز به دوش خواهد کشید.
برای تبلیغ خط تولید خودروهای برقی شرکت، لوگوی جدید در قالب یک کمپین بازاریابی با عنوان «Everybody in» معرفی میشود. در این آگهی تبلیغاتی می بینیم که افراد مختلف، از جمله روزنامه نگار و نویسنده معروف، مالکوم گلادول، در مورد فناوری به کار رفته در خودروهای برقی حرف میزنند.
به هر حال، دیزاین مجدد چندان مورد پسند منتقدان قرار نگرفت. یک نفر آن را بازی در فتوشاپ میداند.
با این وجود، دیگران از این تغییر استقبال کردند. برای مثال، یک کاربر از عشق و علاقه فراوان خود به این لوگوی جدید گفت.
mbanews.ir-مرضیه فروتن