05/22
1399
ام بی ای نیوز: سایه سنگین رسانه برتبلیغات کشور
چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این گرایش است؟ آیا خلاقیت در این همکاری تحت الشعاع قرار میگیرد؟ دومین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع بررسی بایدها و نبایدهای همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه برگزار شد. در این میزگرد فرهاد نخعی مدیرمارکتینگ برند سن ایچ، امیر نیکزاد مدیرتبلیغات شرکت سولیکو(کاله)، مریم وحیدنیا مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات بانک پارسیان، علی محمد جهانشاهی مظفر مدیرمارکتینگ فومن شیمی بهداشت به بررسی ابعاد مختلفی از موضوع پرداختند. در ادامه مشروح این میزگرد را بخوانید.
این خبر فقط برای اعضای کلوپ قابل نمایش است ، لطفا از بالای صفحه عضو و یا وارد کلوپ شوید
mbanews.ir- نرگس فرجی