07/30
1399
ام بی ای نیوز: سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون سنجش درست به تکرار میافتد و جز هدر رفتن هزینه برای برندها دستاورد دیگری ندارد. ام بی ای نیوز سومین میزگرد تخصصی خود را به موضوع "بایدها و نبایدهای سنجش اثربخشی محتوا در تبلیغات ایران" اختصاص داده است. در این میزگرد "امیرخطیبی مدیر ارتباطات بازاریابی گروه ویتانا"، "محمد مشکانی مدیرمارکتینگ پنبه ریز "و "سعید نبویان مشاور ارشد کیفی شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc)" حضور داشتند. در ادامه مشروع این میزگرد را میخوانید. علاقهمندان میتوانند، ویدیوی بخشی از این میزگرد را دروبسایت ملاحظه کنند.
این خبر فقط برای اعضای کلوپ قابل نمایش است ، لطفا از بالای صفحه عضو و یا وارد کلوپ شوید
mbanews.ir- نرگس فرجی