• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/19 1399


ام بی ای نیوز:
طی سال‌های زیادی این‌طور تصور میشد که «برندینگ» مترادف است با طراحی لوگو و انتخاب اسم برای یک کسب‌و‌کار یا مجموعه‌ی تجاری. با گسترش دانش تبلیغاتی و ارتباطی و همچنین رقابتی شدن بازار این تصور از بین رفت و برای صاحبان مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی هم روشن شد که طراحی‌های بصری تنها بخشی از فعالیت‌های حوزه‌ی برندینگ هستند نه تمام آن.

امروزه متخصصان رشته‌های مدیریتی و فعالان حوزه‌ی برند به خوبی درک کرده‌اند که برند، کیفیت و ادراکی است در ذهن مخاطبان و کاربران محصول یا سرویس که با انجام فعالیت‌های متفاوت در طول زمان به دست می‌آید و نیاز به مراقبت و بهینه‌سازی مستمر دارد.

می‌دانیم که برای ساختن یک برند قوی نیاز به دو اصل حیاتی داریم: اول کیفیت محصول و دوم برنامه‌ی دقیق بازاریابی و ارتباطی . هر دوی این سنگ بناها قرار است به کسب رضایت مشتری ختم شوند. در سال‌های گذشته بازار رقابتی ثابت کرده است که دیگر ارتقای کیفیت محصول به تنهایی برای جلب رضایت مشتریان کافی نیست و نیاز است که در این راه کاربران و مشتریان با روایت منحصر به فرد و یگانه‌ی برند ما ارتباط برقرار کرده و به آن اعتماد کنند.



Edge یک موسسه آموزشی در حوزه برندسازی با تمرکز بر محیط دیجیتال است. به گفته روابط عمومی این موسسه: این موسسه دوره‌های آموزشی کلیه زیر شاخه‌های برندینگ (مانند برندسازی دیجیتال، برندسازی برای اشخاص، داستان‌سرایی برای برند) را با تمرکز بر عصر دیجیتال ارائه می‌دهد اما دوره آموزشی محوری این موسسه "برندسازی دیجیتال" یا Digital Branding است که به صورت کاملا کاربردی و در قالب انجام یک پروژه به مخاطبان آموزش داده می شود. ماموریت اصلی Edge این است که علاقمندان حوزه بازاریابی و برندسازی را دائماً به روز نگه دارد. در پایان دوره در صورتی‌که فرد موفق به گذراندن دوره و انجام پروژه شود، گواهینامه حرفه‌ای Edge را دریافت خواهد کرد. تلاش ما این است که بتوانیم به شرکت‌کنندگان این دوره‌ها آموزش دهیم چه‌طور یک برند را از مرحله صفر طراحی و فعالیت‌های آن را اجرا کنند و چه‌طور باعث رشد یک برند شوند. دوره‌ها به صورت کارگاهی برگزار می‌شوند و به هیچ وجه قصد نداریم به محتوای تئوری بسنده کنیم.

در موسسه edge قصد داریم چهار دوره با موضوعات دیجیتال برندینگ مقدماتی، دیجیتال برندینگ پیشرفته، برندسازی شخصی و داستان‌سرایی برای برندها را به علاقه‌مندان آموزش دهیم. این دوره‌ها با پشتیبانی رهنما کالج برگزار می‌شوند. مدرس دوره دکتر امیر اخلاصی مدرس و محقق حوزه مارکتینگ و برندینگ برای آشنایی بیشتر با دوره‌ها و ثبت‌نام به وبسایت ما مراجعه کنید.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0