ام بی ای نیوز: این روزها که کل کشور برای مبارزه با کرونا بسیج شدهاند. برخی از کسب وکارها و برندها نیز در تلاش هستند که کنار مردم و مخاطبانش بمانند و راهکاری برای ارائه خدمت در این روزها بیابند. گروه خودروسازی بهمن در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرروت مراجعه مردم به نمایندگیهای خدمات پس از فروش، تمهیداتی را برای دریافت خدمات به صورت غیرحضوری فراهم آورده است.
به نقل از وبسایت گروه بهمن؛ موبایلسرویس خدمت ویژهای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل درخدمت رسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آنها اجرایی شده است.
از مهمترین خدمات قابل ارائه در این طرح میتوان به انجام سرویسهای ادواری، تعویض تسمهها و ارائه خدمات امدادی همچون عیبیابی، تعویض باتری و انجام کمکهای اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد.
در مجموع مشتریان گروه بهمن میتوانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.
mbanews.ir- نرگس فرجی