• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/14 1399


ام بی ای نیوز: در مواقع بحرانی، طبیعی است که غرایز انسانی واکنش هایی از قبیل ترس و وحشت از خود نشان دهند. مشابه این بازخورد ها را در میان معدود محتکران دستمال کاغذی در سرتاسر جهان دیدیم.

خوشبختانه، بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها با هدف قرار دادن نیاز های مشتریان و کارمندانشان در وهله نخست، ذات بهتری از خود را نشان دادند. این شرکت ها ضمن وقوف بر اهمیت درک و برآورده کردن نیاز های عاطفی مشتریان در شرایط دشوار، با افزایش میزان وفاداری در میان مشتریان و کارمندان، ظاهرا برنده این آزمون سخت و مشکل هستند.

در حقیقت، شرایط بحرانی بعضی از به یاد ماندنی ترین موقعیت هایی هستند که می توانند زمینه ساز خلق تاثیری ماندگار بشوند. نحوه برخورد شما با مشتریان در این جور مواقع تاثیری ماندگار بر روی برندتان خواهد گذاشت.

با هدف الهام بخشیدن به شما در راستای نشان دادن واکنش های خوب و مناسب به مشتریان، در ادامه به نمونه هایی از تلاش کسب و کار ها در سرتاسر جهان برای در اولویت قرار دادن مشتریان و کارمندان اشاره می شود.


مراقبت از کارمندان

فروشگاه لباس «پاتاگونیا» به طور موقت همه شعبه ها، دفاتر و سایر مراکز عملیاتی خود در ایالات متحده آمریکا، آرژانتین، شیلی، ژاپن و سرتاسر اروپا را تعطیل کرده است. البته همه کارمندان فروشگاه در این مدت همچنان حقوق و دستمزد همیشگی خود را از مقام مدیریتی پاتاگپنیا دریافت می کنند.

فروشگاه لباس «لولومون» نیز همه شعبه های خود در آمریکای شمالی و اروپا را به مدت یک هقته بست ولی از پرداخت حقوق به کارمندانش مضایقه نکرد.

مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که متعهد شد در طول دوره دورکاری به پرسنل دفتر مرکزی شرکت، حتی در صورت عدم نیاز به کار، حقوق بپردازد.

آمازون نیز اقدامات فراوانی برای یاری رساندن به مشتریان، جوامع و کارمندان تحت تاثیر کووید-۱۹ انجام داده است که از آن جمله می توان به تاسیس یک «صندوق کمک آمازون»، با مشارکت و اعانه اولیه ۲۵ میلیون دلار اشاره نمود. این صندوق در این دوران چالش برانگیز از شرکای خدمات تحویل کالای مستقل خود، رانندگانشان، شرکای خدمات پیک «آمازون فلکس» و آن دسته از کارمندان فصلی که تحت فشار مالی قرار دارند، حمایت خواهد کرد. آن ها به همه این گروه ها فرصت امکان طرح تقاضای دریاقت کمک هزینه ای تقریبا برابر با حد اکثر دو هفته حقوق پرداختی، در صورت تشخیص کووید-۱۹ یا قرار گرفتن در قرنطینه را خواهد داد.


آسان تر کردن زندگی در خانه

یک وبسایت عرضه کننده دوره های آموزشی ویدئویی در زمینه نرم افزار، خلاقیت و مهارت های شغلی به نام «LinkedIn Learning» محتوای آموزشی خود تحت عنوان «دورکاری» را به رایگان در اختیار افراد قرار می دهد.

مایکروسافت نیز به منظور ادامه کار و فعالیت تیم ها، به مدت شش ماه اشتراک های تیمی رایگان هدیه می دهد.

شرکت تله کام «Comcast» برای یک دوره ۶۰ روزه یک بسته رایگان «ملزومات اینترنت» با سرعت بالا را به مشتریان کم درآمد ارائه می دهد.

یک شرکت عرضه کننده خدمات اینترنتی به اسم «راجرز» ضمن چشم پوشی از هزینه های مسافت طولانی، رومینگ و محدودیت پهنای باند، همچنان به روند ارائه این نوع خدمات برای آن دسته از افرادی که توانایی پرداخت هزینه ها را ندارند، ادامه می دهد.

«Uber Eats» با نادیده گرفتن هزینه تحویل و پیک برای بیش از ۱۰۰ هزار واحد رستوران مختلف در سرتاسر کانادا و ایالات متحده آمریکا، از مشاغل محلی پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن «سیسکو وبکس» با توسعه قابلیت های نسخه رایگان خود کار کرد تا بتواند استفاده نامحدود، تا مرز ۱۰۰ شرکت کننده و شماره گیری رایگان را پوشش دهد. این قابلیت ها همچنین برای آن گروه از کسب و کار هایی که مشتری وبکس نیستند، مجوز های ۹۰ روزه رایگان صادر می کنند.

گوگل ابزار های کنفرانس این شرکت را به قصد کمک در اختیار افرادی قرار می دهد که در طول بحران کرونا دست به دورکاری می زنند.

Adobe نیز برای دانشجویان فرصت دسترسی رایگان به نرم افزار «Creative Cloud» را به وجود می آورد. همچنین استفاده از خدمات پی دی اف مبتنی بر وب آن تا ۳۱ ماه مه ۲۰۲۰ رایگان است.

زوم یک صفحه حاوی منابع، آموزش ها و بینار های رایگان را به کسانی اختصاص داده است که در خانه می آموزند و کار می کنند.

شرکت انتشاراتی «Scholastic» یک قطب دیجیتال رایگان با دسترسی آزاد را راه اندازی می کند. در نتیجه دانش آموزان می توانند با وجود تعطیلی مدارس، همچنان به یادگیری دروس بپردازند.

سرگئی بابروفسکی از تیم هاکی روی یخ «فلوریدا پنترز» در پی تعطیلی فصل جدید فوتبال «ان اچ ال» (لیگ ملی هاکی)، ۱۰۰ هزار دلار به کارکنان ورزشگاه اهدا کرد. به این ترتیب طوفانی از اقدامات مشابه در میان سایر بازیکنان و تیم ها راه افتاد.

استفان کاری، بازیکن تیم بسکتبال «گلدن استیت واریرز» و همسرش، عایشه کاری، از طریق بنیاد خیریه اشان به اسم «بخور. یاد بگیر. بازی کن» به روند تهیه ۱ میلیون وعده غذایی برای دانش اموزانی که به دلیل تعطیلی مدارس در دوران کرونا نمی توانند به مدرسه بروند، کمک می کنند.

موسسه فناوری اتوماسیون «نوووس» (NOVUS) ضمن حذف محدودیت پهنای باند، بسیاری از دیگر شبکه های تلویزیونی موجود را رایگان می کند.


mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.widerfunnel.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود