ام بی ای نیوز: بیژن یکی از برندهای فعال در نمایشگاه اگرفود امسال بود. این برند برای نمایشگاه امسال چند محصول جدید را به ارمغان آورده بود.
"سید محسن مرتضوی معاونت بازاریابی و مشاور هیئت مدیره هلدینگ بیژن" گفت: نمایشگاه اگروفود 2020 به واسطه شرایط ویژهای که برآن حاکم بود، تخصصی اجرا شد. البته شرایط کرونا نیز باعث شد که افراد محدودتری از نمایشگاه بازدید کنند. کرونا باعث شد که افراد تخصصی و کسانی که با حوزه کاریشان نمایشگاه مرتبط است با رعایت پروتکلهای بهداشتی از آن بازدید کنند. غرفههای اجرا شده در نمایشگاه نیز با سالهای گذشته متفاوت بود. بیش از نیمی از غرفههای سال گذشته دو طبقه بود اما امسال اکثر غرفهها یک طبقه بود. افراد حاضر در غرفهها نیز همگی با شید و ماسک حضور داشتند. مواد ضدعفونی کننده در تمامی غرفهها موجود و برند بیژن نیز با وسواس بیشتری به نکات بهداشتی اهمیت داده بود. نوع پذیرایی نیز امسال با سالهای گذشته متفاوت بود و نوشیدنیهای گرم و سرد در نمایشگاه استفاده نشد.
مرتضوی در ادامه افزود: نکته متمایز نمایشگاه امسال به نسبت سالهای گذشته حضور بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای همسایه و اروپایی از غرفهها بود. سایرهمکاران در حوزههای پخش، بسته بندی و... نیز جزء بازدیدکنندگان اصلی نمایشگاه بودند. در مجموع نمایشگاه امسال شبیه نمایشگاه گلفود شده بود.
مرتضوی از فعالیتهای بیژن در نمایشگاه اگروفود امسال گفت: بیژن در حال اجرای کمپین بزرگ تبلیغاتی است. دفتر مرکزی برند از شاداباد به میدان آژانتین منتقل شده و دفتر مرکزی سابق به مجموعه تولیدی اضافه شده است. همچنین بیژن خبر چندین محصول جدید را برای اولین بار در نمایشگاه اگروفود رسانهای کرد. سس کچاب با زیتون و سس مایونز با چندین طعم مختلف از جمله محصولات جدید بیژن است که در نمایشگاه امسال رونمایی شد.
نکته جالب این است که بازدیدگان خارجی حین تست محصول عنوان کردند، محصولات تازه نمونه خارجی در بازارهای جهانی ندارند. محصولات جدید از آبان امسال در ادامه کمپین به مخاطبان معرفی خواهند شد.
mbanews.ir- نرگس فرجی