• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

08/14 1399


ام بی ای نیوز: آیکیا

در حالی که خانه نشینی باعث ایجاد استرس و حس گوشه گیری در دل عده زیادی از افراد می شود، آیکیا اسپانیا آن را به مثابه فرصتی برای تغییر نگرش نسبت به سفارشات «shelter-in-place» (ثبت سفارش و خرید محصولات در فضایی امن با رعایت فاصله فیزیکی) می بیند. این برند به استقبال آن دسته از مخاطبان اسپانیایی و انگلیسی زبانی می رود که به خانه های خود بر می گردند. با انجام این کار، آیکیا قصد یادآوری دنیا های پایدار و متعادلی را به مردم دارد که از قبل با بازی با بچه ها، رقص، آهنگسازی یا استراحت در کنار عزیزانشان خلق کرده بودند. این در شرایطی است که دنیای پیرامون آن ها مدام در حال تغییر است.



همان طور که لارا دوران، مدیر بازاریابی در آیکیا اسپانیا توضیح داد، «جنبش «#YoMeQuedoEnCasa» (#من درخانه می مانم) در خانه های مردم شکل گرفت و ما می خواهیم در حد بضاعت خود به این خانه ها ادای احترام کنیم. ما از همه می خواهیم تا خانه خود را از منظری متفاوت ببینند و در این شرایط آن را به جایی تبدیل کنند که بتوانیم همگی در کنار هم تجربیات جدیدی را کسب کنیم.»



mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.thinkwithgoogle.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود