کمپینهای بازاریابی موبایل اگر به سبک و سیاق درست برگزار شوند، میتوانند متفاوت از دیگران رفتار کرده و مخاطب پیدا کند.
بازاریابی با موبایل وسیله تعامل با کاربران را در طول چرخه عمرشان به وجود میآورد تا زمانی که به کاربرانی وفادار برای شما تبدیل شوند. چنین موفقیتی مستلزم شناخت صحیح مخاطبان و همسویی با انتظارات و نیازهای آنها در تمام دوران میباشد.
بازاریابی هوشمندانه دومینو: اعطای امتیاز برای دانلود برنامه وفاداری
امروزه فناوری مدرن معجزه میکند. در ادامه دومینو در زمینه استفاده از آن جهت افزایش ارزش سهام در بازار و ثبت رکوردهای جدید در این رابطه موفق شده است.
بیش از نیمی از کل فروش دومینو در سال 2017 از طریق کانالهای دیجیتال اتفاق افتاد. این در حالی است که رقم فوق در ایالات متحده آمریکا بیش از 60 درصد میباشد.
این غول تحویل پیتزا با ترکیب بازاریابی هوشمندانه و فرایند توسعه محصول، یک برنامه وفاداری جدید تحت عنوان «Points for Pies» را راه اندازی کرد.
همزمان با برگزاری مسابقه Super Bowl و با اعتباری 12 هفته ای، اپلیکیشن جدید دومینو به مشتریان فرصت میدهد تا به ازای هر پیتزایی که اسکن میکنند، صرف نظر از این که از کجا آمده، موفق به کسب امتیاز شوند.
www.moosend.com