طبق نتایج بهدست آمده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)، در بازه زمانی (نیمه فروردین-نیمه اردیبهشت1402)، از میان انواع آبمیوه بیشترین میزان فروش مربوط به نوشیدنیها بوده است و از بین نوشیدنیها طعم پرتقال بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است. همچنین میزان فروش حجمی نوشیدنی و نکتار و آبمیوه خالص در این بازه زمانی نسبت به دوره قبل هر کدام حدود5% کاهش، و آبمیوه بدون کنسانتره 59% رشد داشته است.
در ادامه؛ بررسیها نشان میدهد: حدود 174 برند و 1451 کالای فعال (به معنای حضور داشتن در بازه (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) در بازار آبمیوه به ثبت رسیده است. علاوه براین، در طی بررسی یک ساله محصول آبمیوه، فروش این محصول همواره در حال افزایش بوده است. فروش محصول آبمیوه در آخرین بررسی (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) نسبت به سال گذشته 7درصدافزایش فروش حجمی و 56درصد افزایش فروش ریالی داشته است.
در مجموع طبق نتایج، 3 برند برتر این محصول در دوره (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت 1402) به ترتیب حدود 48درصد، 14درصدو 27درصد از فضای قفسه مغازههایی که در آن حضور داشتهاند، به خود اختصاص دادهاند.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی از بازار آبمیوه با شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در ارتباط باشید.
emrc.info