• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/22 1402


برند نیلپر چندی‌ است برند «نیلپر توریستر» را به بازار معرفی کرده است. نیلپر توریستر با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند، فعالیت‌های مارکتینگی و تبلیغاتی مختلفی را اجرایی کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ این برند، با «شیرین حائری، سرپرست تبلیغات شرکت نیلپر»، گفت‌وگویی داشته‌ایم که می‌خوانید. شایان ذکر است که آژانس AdOne در این فعالیت‌ها به‌عنوان مشاور، همراه برند بوده است.

دربارۀ فعالیت‌های اخیر تبلیغاتی نیلپر توریستر برایمان توضیح می‌دهید؟

برند نیلپر توریستر، زیرمجموعۀ برند نیلپر، از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است. نیلپر توریستر محصولاتی مانند کیف، چمدان، ساک ورزشی، ساک سفری، کوله‌پشتی و... را به بازار عرضه می‌کند. توسعۀ محصولات برند ادامه دارد و تا پایان امسال نیز محصولات دیگری به بازار ارائه خواهد شد. ما در راستای افزایش فروش و آگاهی مخاطبان نسبت به برند، در اواخر تابستان جشنواره‌ای را با همراهی آژانس ادوان برگزار کردیم. این جشنواره در سراسر ایران و برای نمایندگی‌های آنلاین و آفلاین انجام شده است، سعی کردیم آگاهی مخاطبان را در خصوص ارتباط برند نیلپر توریستر با برند نیلپر افزایش دهیم. همچنین، در این جشنواره صفحات اجتماعی برند معرفی شد تا مخاطبان دسترسی بهتری به اطلاعات مربوط به محصولات داشته باشند. به‌علاوه‌، ما در این جشنواره توانستیم مخاطبان بسیاری را جذب صفحات اجتماعی برند کنیم. همچنین، در راستای فعالیت‌های انجام‌شده، نمایندگان فروش را به خریداران معرفی کردیم. تبلیغات بنری، پیامکی، مسابقۀ اینستاگرامی، اینفلوئنسر مارکتینگ و... ازجمله اقداماتی بود که در این جشنواره بر آن‌ها تمرکز کردیم.

مخاطبان محصولات نیلپر توریستر چه کسانی هستند؟

محصولات نیلپر توریستر مخاطبان وسیعی را شامل می‌شوند؛ برای مثال، کوله‌پشتی نیلپر توریستر به خاطر حجمی که دارد، برای حمل لپ‌تاپ و وسایل سفر یک‌روزه بسیار مناسب است. همچنین، محصولات برای افرادی که به‌طور مرتب در سفرهای کاری هستند، بسیار مفید خواهد بود. مخاطبان می‌توانند این محصولات را هم به‌صورت آنلاین و هم از طریق فروشگاه‌های سراسری نیلپر و نمایندگان فروش تهیه کنند.

آیا در همکاری با ادوان برای برگزاری جشنواره به اهداف تعریف‌شده رسیدید؟

برگزاری این جشنواره که در زمان مناسبی اجرایی شد، دستاوردهای مثبتی برای برند داشت. این جشنواره باعث رشد بازدید سایت و افزایش فالوئر برای صفحۀ اینستاگرامی برند شد. البته فعالیت‌های نیلپر توریستر با توجه به اینکه همچنان توسعۀ محصول خواهد داشت، ادامه‌دار است. در همین راستا، چندی پیش ما در نمایشگاه کیف، کفش و صنایع وابسته حضور داشتیم و سعی کردیم که کانال‌های توزیع را توسعه دهیم. این نمایشگاه در افزایش آگاهی مخاطبان نیز تأثیرگذار بود.

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.