• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/2 1398


ام بی ای نیوز: آیا باید اسباب بازی های متفاوتی برای دختر ها و پسر ها وجود داشته باشد؟ آیا برای یک دختر بازی با جنگنده ای جنگی یک کار اشتباه است؟ آیا خوب است که پسر ها با عروسک بازی کنند؟ جدید ترین کمپین LEGO خاورمیانه به اسم "خیال پردازی جنسیت نمی شناسد" ضمن به چالش کشیدن درک افراد از مفهوم اسباب بازی نشان می دهد که چگونه سال ها شرایط اجتماعی مختلف باعث می شود که افراد در خصوص اسباب بازی ها برای پسر ها و دختر ها تفاوت قائل شوند.

LEGO خاورمیانه با هدایت یک آزمایش اجتماعی از مادران خواست حدس بزنند که یک کودک فقط با تماشای فرایند ساختن یک هواپیما ممکن است در آینده چه شغلی را در پیش بگیرد. پس از آن که مادران حدس زدند که او شاید یک خلبان یا یک مهندس بشود و البته بعد از نمایش کل ویدیو برای آن ها، آن ها تعجب کردند وقتی که فهمیدند آن کودک یک دختربچه بوده است.


فیلم کمپین همراه با پیامی قدرتمند نکات مهم و برجسته این آزمایش را در بر می گیرد. آژانس خلاقیت کمپین Grey MENA است.

پیام فیلم این نکته را به ما یادآوری می کند که جامعه نقش مهمی در ریشه دواندن تعصب در ذهن مردم دارد اما در پایان همگان بر سر این موضوع به توافق می رسند که خلاقیت و خیال پردازی جنسیت نمی شناسد.

LEGO خاورمیانه همین آزمایش را در فیسبوک و اینستاگرام نیز انجام داد و هزاران پدر و مادر در منطقه در مدتی کمتر از یک هفته به پیام پاسخ مثبت دادند. فیلم آزمایش اجتماعی در مدرسه ها نشان داده می شود و مورد حمایت گروه های مادران، زنان خلاق در منطقه و سخنگو های برتر زن جهان عرب قرار خواهد گرفت.









مترجم: مرضیه فروتن

www.arabianmarketer.ae


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود