ام بی ای نیوز: برگرکینگ تصمیم گرفت تا با تازه ترین اقدام خود ضربه ای به «Happy Meal» مکدونالد بزند.
با «Real Meals»، مشتریان با توجه به احساس خود در یک روز خاص غذا سفارش می دهند. این باکس های غذا در پنج رنگ جسورانه حاکی از حالات مختلف روحی به غیر از خوشحالی عرضه می شوند.
انتخاب ها ترکیبی از «غذای یک فرد خسته»، «غذای شور و پر نمک»، «غذای یک فرد افسرده»، «YAAAS Meal» و «غذای یک فرد با حالت دفاعی» به حساب می آیند.
فشار برای خود را همیشه شاد و عالی نشان دادن به خصوص در جهان رسانه های اجتماعی آشکارا وجود دارد اما با «Real Meals»، برگر کینگ از مشتریان دعوت می کند تا شخصیت و حالت روحی خود را بپذیرند.
کمپین همچنین با یک دلیل مهم ارتباط دارد: با هدف نمایش حمایت از ماه «آگاهی روتنپزشکی» که سرتاسر ماه مه به این موضوع اختصاص یافته است.
مشارکت برگرکینگ با سازمان غیر انتفاعی «سلامت روان آمریکا» در راستای تاکید بر روی موضوعاتی حول محور بیماری روحی و ترویج سلامت کلی روان میان افراد شکل گرفت.
این همکاری دوجانبه منجر به انتشار یک فیلم نیز شد که به این تغییر شعار در رستوران فست فود زنجیره ای –راه خودت را طی کن– به عنوان چیزی صحیح تر و قابل اعتماد تر –راه خودت را احساس کن می نگرد.
مترجم: مرضیه فروتن