• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/11 1397
ام بی ای نیوز: پارادایم تبلیغات خلاق، با برن باخ متولد شد و پس از او ریشه کرد و گسترش یافت؛ به طوری که در حال حاضر، بیشتر نویسندگان مطرح آگهی‌های تبلیغاتی دنیا، پیرو این طرز تفکر هستند. این پارادایم، در مقابل پارادایم، تبلیغات فقط برای فروش مطرح شده است که در آن، جنبه‌های زیبایی شناسی تبلیغات اهمیت ثانویه دارد و عنصر مهم، فقط پیام فروش است. این پیشگفتار بخشی از مقدمه‌ی کتاب "تبلیغات خلاق" به نویسندگی "لوک سولیوان" و به ترجمه‌ی فرزاد مقدم است که در آن با دو کلمه‌ی مشتری و مصرف کننده مواجه می‌شوید که مشتری، به شخص سفارش‌دهنده‌ی آگهی و مصرف کننده به خریدار محصول یا خدمات اطلاق می‌گردد. 
کتاب مورد نظر در دوازده فصل تدوین شده و در ابتدای آن آمده؛ بعد از خواندن این کتاب، منشی شرکت شما نیز می‌تواند، آگهی‌های شگفت انگیزی خلق کند. همچنین این کتاب، برای کسانی که می‌خواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی عادی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند، بسیار آموزنده است.

لازم به ذکر است؛ نویسنده کتاب مورد نظر تاکنون موفق شده که بیش از بیست بار، جایزه‌ی وان شو را که در دنیای تبلیغات به عنوان اسکار از آن یاد می‌شود، به دست آورده است. در مجموع کتاب تبلیغات در 211 صفحه به همت انتشارات سیته برای پنجمین بار در بهار 1397 منتشر شده است. 

mbanews.ir-نرگس فرجي 
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود