03/13
1397
ام بی ای نیوز: «ما از سال ۱۹۸۸، پرزنتیشنهای زیادی برای مدیران و رهبران و برندها ساختهایم. مشتریان ما تقریبا نیمی از برندهای بهنام، کارشناسان برجسته و شرکتهای مشاورهی جهانی را تشکیل میدهند.»
باورش کمی سخت است، اما گروههایی در دنیا وجود دارند که ایدههای شما را برای ارائه آماده میکنند. فکرهایتان را میپزند و شغلتان هر چه که باشد متناسب با مخاطبانتان، برایتان متن پرزنتیشن مینویسند و طراحی میکنند. آنها به شما آموزش میدهند که برای هر مخاطب، چگونه بهترین اجرا را داشته باشید. به شما میگویند برای بیشترین تاثیر، چه استراتژی ارتباطیای را بهتر است انتخاب کنید.
«وقتی مردم برای رد و بدل کردن ایدهها دور هم جمع میشوند، تجربهای را به اشتراک میگذارند که ذهنهایشان را همراستا میکند و آنها را با نیرویی واحد به سمت جلو حرکت میدهد. با این حال بیشتر پرزنتیشنها از این هدف دور افتادهاند، پس گروه Duarte برای پرداختن به این کمبود شکل گرفت.» این مطلب را یکی از اعضای این گروه میگوید.
آنها به گفتهی خودشان روی بیش از هزاران پرزنتیشن کار کردهاند و با بررسی دقیق روی این پرزنتیشنها سعی کردهاند علت ماندگاری و استقبال از نمونههای برتر را دریابند.
به نظر آنها بعضی وقتها یک ایده به قدری بزرگ است که منتقل کردنش به تنهایی کافی نیست. گاهی باید جنبشی ایجاد کرد تا در یادها ماند. آنها با تحقیقی در مورد حرکتهای کاری و اجتماعی دریافتهاند که این جنبشها الگوی یکسانی را دنبال میکنند. رهبران بزرگ میدانند مردم در تمام مراحل این داستانها چه حسی دارند و به این ترتیب آنها با سخنرانی، داستان، جشن و نمادهای مختلف مردم را به حرکت درمیآورند و به آنها انگیزه میدهند.
یک مثال از همکاری Duarte با برندهای بزرگ:
Hershey میخواست، در گزارشی با تاکید بر توجه برند به پایداری زمین، خوبیهایش را به دنیا معرفی کند. Duarte در همکاری مستقیم با مدیر خلاقیت Hershey چکیدهای از گذشته و مسیر آیندهي شرکت را تهیه کرد. بعد از شناسایی مخاطبان گزارش (از سرمایهگذاران گرفته تا ناظران و کارکنان و مشتریان)، داستان پرزنتیشن روی مودبوردهایی نوشته شد تا جان گرفتن داستان به خوبی مشخص شود و سپس داستان اصلی با وسواس زیاد نوشته و تصاویر آماده شد.
پیشنهاد میکنیم به وبسایت این گروه سر بزنید و بعضی از پرزنتیشنهای آمادهشده را ببینید.
مترجم: نازنين کي نژاد
www.duarte.com
باورش کمی سخت است، اما گروههایی در دنیا وجود دارند که ایدههای شما را برای ارائه آماده میکنند. فکرهایتان را میپزند و شغلتان هر چه که باشد متناسب با مخاطبانتان، برایتان متن پرزنتیشن مینویسند و طراحی میکنند. آنها به شما آموزش میدهند که برای هر مخاطب، چگونه بهترین اجرا را داشته باشید. به شما میگویند برای بیشترین تاثیر، چه استراتژی ارتباطیای را بهتر است انتخاب کنید.
«وقتی مردم برای رد و بدل کردن ایدهها دور هم جمع میشوند، تجربهای را به اشتراک میگذارند که ذهنهایشان را همراستا میکند و آنها را با نیرویی واحد به سمت جلو حرکت میدهد. با این حال بیشتر پرزنتیشنها از این هدف دور افتادهاند، پس گروه Duarte برای پرداختن به این کمبود شکل گرفت.» این مطلب را یکی از اعضای این گروه میگوید.
آنها به گفتهی خودشان روی بیش از هزاران پرزنتیشن کار کردهاند و با بررسی دقیق روی این پرزنتیشنها سعی کردهاند علت ماندگاری و استقبال از نمونههای برتر را دریابند.
به نظر آنها بعضی وقتها یک ایده به قدری بزرگ است که منتقل کردنش به تنهایی کافی نیست. گاهی باید جنبشی ایجاد کرد تا در یادها ماند. آنها با تحقیقی در مورد حرکتهای کاری و اجتماعی دریافتهاند که این جنبشها الگوی یکسانی را دنبال میکنند. رهبران بزرگ میدانند مردم در تمام مراحل این داستانها چه حسی دارند و به این ترتیب آنها با سخنرانی، داستان، جشن و نمادهای مختلف مردم را به حرکت درمیآورند و به آنها انگیزه میدهند.
یک مثال از همکاری Duarte با برندهای بزرگ:
Hershey میخواست، در گزارشی با تاکید بر توجه برند به پایداری زمین، خوبیهایش را به دنیا معرفی کند. Duarte در همکاری مستقیم با مدیر خلاقیت Hershey چکیدهای از گذشته و مسیر آیندهي شرکت را تهیه کرد. بعد از شناسایی مخاطبان گزارش (از سرمایهگذاران گرفته تا ناظران و کارکنان و مشتریان)، داستان پرزنتیشن روی مودبوردهایی نوشته شد تا جان گرفتن داستان به خوبی مشخص شود و سپس داستان اصلی با وسواس زیاد نوشته و تصاویر آماده شد.
پیشنهاد میکنیم به وبسایت این گروه سر بزنید و بعضی از پرزنتیشنهای آمادهشده را ببینید.
مترجم: نازنين کي نژاد
www.duarte.com