10/16
1397
ام بی ای نیوز: اخیرا در آلمان روز به روز بر تعداد رستوران های فعال تا دیر وقت یا 24 ساعته مک دونالد افزوده می شود. به منظور تبلیغ آن، مک دونالد از نوامبر 2018 یک کمپین جدید چاپی و خارج از خانه را راه انداخت. بازی حول تصویر ساعت به عنوان منبع الهام، باعث شد تا آژانس های تبلیغاتی Leo Burnett با همکاری Thjnk به نتیجه ای بسیار منحصر به فرد دست یابد: با نمایش طیف گسترده ای از محصولات فقط با استفاده از دیزاین مینیمالیستی، مک دونالد یک بار دیگر ثابت می کند که چرا هر لحظه از شبانه روز زمان خوبی برای بازدید از رستوران های آن و لذت بردن از یک Mac Big خوب، سیب زمینی سرخ کرده یا حتی یک مافین مک دونالد یا یک Sundae شکلاتی (شکلات با ویفر) است. نکته مهم این که همیشه زمان برای خوردن Sundae فریبنده داغ هست. مک دونالد اخیرا 24 ساعته به مشتریان خدمت رسانی می کند.
تبلیغات چاپی به وسیله آژانس تبلیغاتی Leo Burnett آلمان برای مک دونالد در حوزه غذا انجام شدند.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Leo Burnettف آلمان، Thjnkف آلمان
مدیر ارشد خلاقیت: آندریاس پولی / Leo Burnett
مدیر ارشد خلاقیت: آرمین یوهوم / Thjnk
مدیر اجرایی خلاقیت: جوگ هافمن
مدیر خلاقیت: فلورین فره
رهبر خلاقیت: گوستاوو ناردینی
مدیران هنری / تصویرگران: گوستاوو ناردینی، مارکو سودانو
امور مشتریان: نتی وبر
مترجم: مرضیه فروتن
www.adsoftheworld.com