ام بی ای نیوز: استرالیا به خاطر روز های تابستانی داغ و طولانی خود معروف است که می توان در این روزها از آفتاب و دریا لذت برد. عشق استرالیایی ها به تابستان به اندازه علاقه به کوتاه کردن کلمات و یورش به یک مکان جذاب نیست. در اینجا لزوم برقراری ارتباط میان فصل محبوب مردم این کشور با محل مورد علاقه برای امتحان خوراکی های دلخواهشان احساس شد.
با افزایش دما، کمپین برندینگ "I’m lovin it" مک دونالد جای خود را به "I’m lovin Summer" داد. در راستای همراهی با خط مشی جدید، کمان های طلایی منحصر به فرد این رستوران، برای خلق مجموعه ای از آیکون های الهام گرفته از تابستان استفاده شدند. در بازی با از کفش غواصی گرفته تا لباس شنا، بستنی قیفی تا سطل ماسه بازی، عینک شنا تا تخته موج سواری و هر چیزی در این وسط، کمان ها به یک سری تصاویر گرافیکی تبدیل شده اند که همه عناصر تابستان را به تصویر می کشند. آیکون های "I’m lovin Summer" جایگاه این قطب جاذبه را به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از تابستان استرالیا محکم کردند.
مترجم: مرضیه فروتن