ام بی ای نیوز: گروه LEGO کمپین جهانی «دنیا را دوباره بسازید» را با هدف کمک به پرورش مهارت های خلاقانه نسل بعدی راه اندازی کرده است. این کار از طریق گذاشتن نشانه های نمادین در سرتاسر انگلستان انجام می شود. در این راستا ظاهرا با قطعات رنگارنگ LEGO نوعی بازسازی از روی تصویر سازی کودکان شکل می گیرد.
این کمپین زمانی برگزار می شود که الهام بخشیدن برای تبلور خلاقیت مهم تر و ضروری تر از همیشه است. با توجه به تحقیق جدید برند از Lego Group، گزارش شغل های آینده از مجمع جهانی اقتصاد، خلاقیت را در میان سه مهارت برتر مورد نیاز بازار کار از سال ۲۰۲۰ به بعد قرار داد. ۷۰ درصد از رهبران تجارت انگلستان با آن موضوع موافقند.
حالا، همه چیز حتی از این هم فراتر رفته است. به وسیله کمپین «دنیا را دوباره بسازید»، گروه LEGO قصد الهام بخشیدن به کودکان برای رها کردن خلاقیت خود را دارد. در ادامه کودکان در همه جای دنیا می توانند با به اشتراک گذاری خلاقیت های خود در نرم افزار Lego Life یا از طریق بازدید از وبسایت www.lego.com/rebuild-the-world-challenge در کمپین فوق مشارکت کنند.
مرضیه فروتن