07/6
1398
ام بی ای نیوز: مکدونالد با بخشیدن حال و هوای جشن به شاهکارهای هنری، مکان های عمومی را به موزه های رایگان برای همه مردم تبدیل کرده است.
به منظور معرفی «Big Mac Bacon» این رستوران فست فود زنجیره ای، مکدونالد یک سری پوستر و تبلیغات چاپی را با استفاده از آثار هنری کلاسیک، برای مثال، مونا لیزا اثر لئوناردو داوینچی، پرتره وینسنت ونگوگ از خود و American Gothic» اثر گرانت وودز، با اندکی تغییر اضافی عرضه کرده است: همه آن ها با بیکن ارائه داده می شوند.
علاوه بر تصاویر لذتبخش، برند همچنین اشاره هایی به بیکن را در آهنگ «Für Elise» (برای الیزه) بتهوون در رادیو جای داده است.
کمپین خوشمزه فوق تلاش مشترکی میان آژانس تبلیغاتی NORD DDB استکهلم، آژانس روابط عمومی Prime و آژانس رسانه ای OMD محسوب می شود.
مرضیه فروتن