ام بی ای نیوز: کمپین جدید سن ایچ که بخش دیجیتال آن بر عهده آژانس تبلیغاتی ماگنولیا است، با هدف آگاهسازی مخاطبان نسبت به بستهبندی جدید این برند با نام Ultra Edge برنامهریزی شده است.
عمید راشدی مدیرخلاقیت آژانس ماگنولیا درباره بخش دیجیتال کمپین جدید سن ایچ گفت: بستهبندیهای جدید (Ultra Edge)، تتراپک است که برای محصولات پاکتی سنایچ طراحی و به بازار عرضه شدهاند. طبق اطلاعاتی که برند در اختیار ما گذاشته، سنایچ اولین برندی در جهان است که از این نوع بستهبندی برای محصولاتش استفاده میکند. بستهبندی جدید سهولت مصرف محصول را برای مصرف کنندگان فراهم کردهاست. حال سنایچ برای معرفی بستهبندی جدید خود کمپینی را در حال اکران دارد که ایدهپردازی و اجرای بخش دیجیتال آن بر عهده ماگنولیا قرار گرفتهاست. بخش دیجیتال در دو فاز اجرای شدهاست.
در بخش اول مخاطبان را نسبت به تغییر بستهبندی برند سنایچ آگاه کردیم. در بخش دوم، مخاطبان در جریان مزیتهای بستهبندی جدید قرارگرفتند. مطمئنا سخت خواهد بود، در بسترکمپینی نزدیک به دوماه بخواهیم بطور مداوم درباره مزیتهای یک بسته بندی، محتوا تولید کنیم. محتواهای که باید در طول کمپین جذابیت خود را از دست نداده و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. برای مقابله با این چالش برای کمپین کانسپت تغییر را در نظر گرفتیم. تغییری که برای مخاطبان سهولت مصرف و لذت بیشتر را به همراه آورده است. برای کمپین چندین ویدیوی انیمیشن ساخته شد. در این ویدیوها بطور خلاقانه و جذاب روند تغییر بستهبندی و مزایای آن به مخاطبان نشان داده شده است. بخشی از ویدیوها به منظور استفادهی درون سازمانی برای برند سنایچ تهیه و بخشی دیگر به منظور وایرال شدن در اینستاگرام آماده شدهاند. در ادامه کمپین چندین مسابقه به منظور درگیرکردن مخاطبان با محتوای تولیدی طراحی شد. در این مسابقات از مخاطبان خواسته شد که به سئوالاتی در مورد تغییرات بستهبندی پاسخ دهند. در هر مسابقه برروی یکی از ویژگیهای بستهبندی متمرکز شدیم.
در مورد ویژگیهای بستهبندی باید بگویم: در بسته بندی جدید بزرگتر و به راحتی باز میشود. در محل دهانهی بستهبندی شیب به شکلی طراحی شده که هوا داخل بستهبندی راحتتر جریان پیدا کرده و مانع از پخش شدن آبمیوه به بیرون حین باز شدن میشود. چنین عملکردی باعث خروج یکنواخت آبمیوه تا آخرین قطره از بستهبندی شده است. این ویژگیها سهولت مصرف و لذت بیشتر را برای مصرفکنندگان به همراه خواهد داشت. ویژگیهای مورد نظر را با طراحی محتواهای مختلف با مخاطبان در میان گذاشتیم. محتواهایی که در تلاش هستیم مخاطبان را درگیر خود کنند. هرکدام از محتواها داستانی دارند. داستانها در مدار استراتژی از قبل تعریف شده قرار گرفتهاند. با توجه به بازخوردهای دریافتی هر کدام از پستهای منتشر شده توانستهاند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.
راشدی در ادامه افزود: نزدیک به دو سال است که با برند سن ایچ در بخش دیجیتال همکاری میکنیم. در این دوسال فعالیتهای تبلیغاتی را به شکلی طراحی کردهایم که خاص سنایچ باشند. در واقع چنین فعالیتهای تبدیل به امضای برند شده اند. براساس بازخوردهای دریافتی از مابقی برندها، فعالیتهای دیجیتال سن ایچ از جمله نمونههای موفق در این بخش هستند.
برای بخش دیجیتال هشتگ “با یه حرکت” که به سهولت مصرف محصول اشاره دارد، طراحی شده است. همچنین برای بخش دیجیتال کمپین نیز شعار” با یه حرکت برندهای” طراحی شده است. این شعار برای ترغیب مخاطبان جهت حضور در مسابقات تاثیرگذار بود.
در انتها باید بگویم: بستهبندی جدید سن ایچ انقلابی در حوزه بستهبندی آبمیوهها ایجاد کردهاست. بنابراین کمپین معرفی بستهبندی جدید برای برند سنایچ از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است.
mbanews.ir- نرگس فرجی