ام بی ای نیوز: سال هاست دغدغه فکری زنان را تطابق با ایده آل های زیبایی دست نیافتنی جامعه تشکیل می دهد که با تبلیغات فتوشاپی هرگز از ذهنشان خارج نمی شود. دنیای مد آهسته و پیوسته به ایده منحصر به فرد بودن چنگ می زند و البته صنعت زیبایی نیز کم کم خود را با آن وفق می دهد.
اخیرا، Olay قول داده است که «رتوش صورت» را در همه انواع مختلف تبلیغاتش، از جمله عکس های اینفلوئنسرهای شریک برند، به صفر برساند. به این ترتیب Olay به نخستین شرکت بزرگ تولید کننده محصولات ویژه مراقبت از پوست در ایالات متحده آمریکا تبدیل می شود که به آن متعهد است.
این شرکت در مسیر دست کشیدن از ابزار های رتوش دیجیتال به کمپین داروخانه بزرگ «CVS» می پیوندد. این کار مستلزم کوشش و مهارت زیاد است. Olay قصد خروج کامل از فرایند رتوش پوست تا سال ۲۰۲۱ میلادی را دارد.
به منظور شروع اجرای این طرح مبتکرانه، Olay با همکاری بازیگر معروف؛ بیزی فیلیپس، کمدین مشهور؛ لیلی سینگ و مدل معروف؛ دنیز بیدوت، اولین آگهی های تبلیغاتی بدون فتوشاپ خود در عرصه محصولات ویژه مراقبت از پوست را پیش می برد. همراه عکس ها واترمارک «وعده پوستی Olay» در راستای اطلاع رسانی به مشتریان درباره شباهت رنگ پوست سلبریتی ها به رنگ پوست زنان معمولی به چشم می خورد.
پس از این ارائه، لوگو در همه آگهی های تبلیغاتی دیجیتال، چاپی و تلویزیونی Olay تا سال ۲۰۲۱ میلادی ظاهر خواهد شد.
فیلیپس ضمن تشویق حرکت فوق، اظهار می کند: «من از عیب هایم فرار نمی کنم. من خط های خنده دارم اما آن ها یادآور خندیدن با فرزندان و همسرم هستند. آن ها واقعیت دارند و خاص هستند.»
مرضیه فروتن