• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/26 1398


ام بی ای نیوز:
نزدیک به دو سال پیش شرکت سه نان با اجرای کمپین تبلیغاتی مخاطبانش را با نحوه تولید محصولاتش آشنا کرد. در آن کمپین که ایده‌پردازی و اجرای آن توسط شرکت ارتباط تصویر اشاره انجام داده بود، سه نان از مزیت‌های رقابتی خود با مخاطبان سخن گفت. مزیت‌های این برند مشخص می‌کند، سه نان تمام محصولات خود را با دستگاه‌های پیشرفته و بدون دخالت دست تولید می‌کند. بنابراین از زمان تهیه خمیر تا زمان شکل گیری نان و پخت آن هیچ دستی به کار نیامده و همه مراحل در کارخانه سه نان مکانیزه انجام می‌شود. علاوه براین، محصولات سه نان غنی شده و با حرارت غیر مستقیم پخته می‌شوند.


چنین مزیت هایی منجر به شکل گیری کانسپتی با شعار” هیچ دستی در کار نیست” شد. شعاری که تاریخ مصرف ندارد و برند دوباره از آن در این روزها که شیوع ویروس کرونا خبرساز شده در تبلیغات محیطی استفاده کرده است. استفاده دوباره از شعار توسط سه نان با بازخوردهای بسیاری روبرو شده است. سه نان در این روزها با مخاطبانش که بطور دائم در معرض شعارهای بهداشتی قرار دارند، کوتاه و مختصر صحبت و عنوان کرده که محصولاتش بدون دخالت دست تولید می‌شوند. در واقع برند از طریق تبلیغات محیطی جدیدش که شعارمحور است و در آن فقط المان نان خمیری استفاده شده یکی از بزرگترین دغدغه‌های این روزهای مخاطبانش را حل کرده است. مخاطبانی که شیوع ویروس کرونا باعث شده که نگاه دقیق‌تری نسبت به نحوه تولید برندها داشته باشند و سئوالاتی در این زمینه در ذهن‌شان شکل بگیرد. در مجموع سه نان از طریق شعار تبلیغاتی خود ساده، روان و شفاف مزیت محصولاتش را بیان کرده است. مطمئنا اقدام جدید سه نان بازخوردهای مثبتی را برای برند به همراه خواهد شد.



mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود