01/16
1399
ام بی ای نیوز: اولویت نیسان همیشه توسعه فناوری حرکتی بوده است. به این ترتیب امکان رانندگی هوشمندانه تر، تشویق همگان به راندن و لذت بردن از یک تجربه رانندگی نوآورانه و بی نظیر فراهم می شود. بر خلاف معمول، در دورانی شبیه به این که اپیدمی کووید ۱۹ در جهان طوفانی را بر پا می کند و به شکلی تمام عیار وضعیت بر روی کره زمین را تغییر می دهد، برند به این نتیجه رسیده که در خانه ماندن و ایمن بودن از همه چیز مهم تر است. جدید ترین کمپین تبلیغاتی نیسان خاورمیانه موسوم به «قصیده ای برای جاده های خالی»، با این هدف برگزار می شود.
مرضیه فروتن