• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/17 1399


ام بی ای نیوز:
گروه صنعتی انتخاب در کنار توسعه بازار محصولات خانگی با برند اسنوا اقدام به تولید لباس و ماسک مخصوص دردوارن کرونا کرده است.



بسیاری از برندها درشرایط خاص کرونا با تعییر رویکرد اقدامات خلاقانه ای در راستای همدلی با مخاطبان و همچنین تداوم و توسعه تولیدانجام داده اند. گروه صنعتی انتخاب با نام تجاری اسنوا که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت می کند با محوریت اصل مسئولیت اجتماعی که به گفته ی مدیران این مجموعه به عنوان یک هدف مطرح می باشد، در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا رویکردی متفاوت ارائه کرده است.


سعید زاده
 مدیر روابط عمومی گروه صنتی انتخاب گفت: موضوع مسئولیت اجتماعی درمجموعه ما به عنوان یک هدف مطرح بوده که پیوسته به آن به شکل جدی پرداخته شده است و اکنون در شرایط خاص شیوع کرونا باتکیه به استعداد فنی و تحقیقات تکنولوژیکی به عنوان یک مجموعه دانش بنیان، تلاش شده ماشین الات تولید تجهیزات و پوشش های کادر بهداشت و درمان راه اندازی شود و به زودی خطوط تولید این تجهیزات با ظرفیت بالای تولید در دسترس قرار خواهد گرفت.


همچینن در همان مراحل ابتدایی شیوع کرونا تمامی پیام های تبلیغاتی اسنوا بر اساس ایجاد همدلی در جامعه با عنوان "باهمیم" در شبکه های اجتماعی و محیطی و... اکران شد و اطلاع رسانی های مراقبتی و بهداشتی نیز درقالب پیام هایی که در این کمپین طراحی شده بود گنجانده شدند.


وی افزود: درتکمیل کمپین "با همیم" به علت رکود اقتصادی برخی بخش ها، بسته هایی حمایتی برای اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته شد و در سراسر کشور توزیع شد.

در واقع بحران کرونا برای مجموعه ما فرصتی ایجاد کرد تا به توسعه بیشتر خطوط تولید پرداخته شود وبا جذب نیروی کار و آیجاد اشتغال بیشتر رونق ایجاد کند.


این مهم نیز با پشتوانه ی ظرفیت دانش بنیان تکنولوژیکی گروه صنعتی انتخاب محقق می شود که نمونه آن حضور تیم 200 نفره ی مهندسی فنی است که به تحقیق و مطالعه در 5 نقطه ی دنیا در دفاتر مجمومه مشغول هستند تا محصولات داخلی تولید شده مطابق با استانداردهای روز جهان به مشتریان داخل عرضه شود و چرخ تولیدی لوازم خانگی بر مبنای تحقیق و تکنولوژی پاسخگوی نیاز بازار داخل باشد.



او در ادامه گفت: از اواخر سال 98 و اغاز سال جدید رویکرد توسعه بازاردر دستورکار مجموعه قرار داشت که برنامه تهاجمی 7 برابری در تولید برای آن درنظرگرفته شده بود که تا قبل از بحران کرونا 200 درصد این میزان محقق شده بود و به عبارتی سه ماه پایانی سال 98 تولید ما به دوبرابر افزایش و اشتغال ایجاد شده در این بخش افزایش یافت یعنی برای حدود دو هزار و پانصد نفر اشتغال جدید ایجاد شد که نیروی شاغل مجموعه از 2هزار پانصد به حدود 5 هزار نفر خواهد رسید.


او اضافه کرد: در کنار طرح های توسعه بازار در این ایام موضوع سلامت کارکنان نیز به شکل جدی مدنظرقرارگرفت و اقداماتی دراین حوزه انجام شد که از آن جمله تدوین پروتکل های بهداشتی و مقرراتی در همه بخش های مجموعه، راه اندازی فروش آنلاین.


در زمینه ی خدمات پس از فروش نیز با مستقر کردن پرسنل به طور 24 ساعته به مواردی که امکان مشاوره تلفنی و بدون حضور کارشناسان قابل انجام بود خدمات غیرحضوری به شکل تلفنی در تمام ساعات شبانه روز پاسخگویی می شد و همچنین مواردی که نیازمند حضور پرسنل بود تجهیزات مراقبتی نظیر ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و کفش مخصوص برای مراقت از پرسنل و نیز مشتریان در منازلشان در اختیار آنها قرار داده شد.



در راستای پروتکل حمایتی و مراقبتی که در جهت حفظ سلامت کارکنان تدوین شده بود نیز بسته حمایتی و تقویتی شامل اقلام بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی و برخی ویتامین ها و... در نظر گرفته شد و کادر درمان مستقر در مجموعه به شکل رایگان نسبت به ویزیت حضوری و غیرحضوری پرسنل و خانواده های آنها به شکل شبانه روزی اقدام کردند.

او درمورد موضوع مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی انتخاب تاکید کرد: از ظرفیت های آموزشی و تبلیغاتی رسانه ای که وجود داشت در این ایام برای اطلاع رسانی و آموزش موضوعات مرتبط با کرونا استفاده شد. همچنین وی به بنیاد خیریه ی آلا اشاره کرد که زیر مجموعه گروه بوده و در زمینه ی نگهداری و مراقبت از بیماران مبتلا به سرطان در منزل فعالیت می کند که در بخش بهداشت و درمان مغفول افتاده است و ده هزار بیمار تحت پوشش ان قرار دارند که در خانه شان از خدمات این بنیاد بهره مند هستند و اقدامات درمانی و مشاوره ای حتی برای خانواده های آنها ارائه می شود.


mbanews.ir-مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود