• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/25 1399



ام بی ای نیوز: بن‌مانو تولیدکننده‌ی انواع مختلف قهوه‌ است که در قالب انیمیشن و با بهره‌گیری از موسیقی رپ نوعی محصول به نام «نورسکا» را معرفی می‌کند با این پیام که ضمن آماده‌سازی فوری، ویژگی یک قهوه دمی را دارد.

زندگی درعصر ارتباطات با ویژگی‌هایی در آمیخته که رویکرد کسب و کارها را به شکل عمیقی دگرگون ساخته به شکلی که سبک زندگی مخاطبان و نیازهایشان باعث تولید محصولاتی متناسب با شرایط خاص آنها شده است.


نورسکا نام محصولی از بُن‌مانواست که درقالب کلیپ انیمشن موزیکال محتوایی آموزشی درمورد تهیه و مصرف نوعی ازقهوه را ارائه کرده است.

علیرضا گل‌محمدی معاونت بازاریابی و فروش این مجموعه در موردایده‌ی ساخت انیمیشن گفت: قبلا دراین زمینه اقداماتی انجام شده بود اما در این مورد خاص سعی شد با اعتمادی که به سازنده‌ی کلیپ حاصل شده، دست ایشان برای خلاقیت درکار بازگذاشته شود و صرفاً خطوط کلی تبیین گردد که نتیجه آن هم کار با کیفیتی شد که انتظار می رفت.

البته محتوای پیام این کلیپ نوعی آموزش در مورد محصولی با عنوان نورسکا است که در حقیقت نسل جدیدی از قهوه بوده که با سرعتی بالا، مشابه قهوه‌های فوری آماده می‌گردد، اما قهوه‌ی فوری نیست؛ به این مفهوم که ضمن آماده‌سازی سریع و بدون نیاز به وسایل خاص همان ویژگی قهوه‌های دمی که با ابزار دم‌آوری رایج آن (مانند کِمِکس و وی-60) فراهم می‌گردد را دارد.

درواقع یادآوری کردیم مخاطب می تواند خیلی سریع قهوه واقعی در دسترس داشته باشد.


وی در ادامه تاکید کرد این اقدام در راستای رسالتی است که ما برای خود تعریف کرده ایم و آن آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف قهوه در ایران بوده و بدیهی است که بخشی از این اقدام با محصولاتی که ارائه می کنیم امکان‌پذیر است.

درواقع در این کلیپ تبلیغاتی گفته می‌شود، محصولات مادارای ویژگی هایی هستند نظیر کیفیت بالا بدون نیاز به ابزار، سهولت استفاده در همه جا و در نهایت راحتی سهولت و دسترسی آسان به قهوه.


وی درادامه تصریح کرد: علیرضا میرهادی سازنده این کلیپ بود که برای بخش موسیقی نیز از یک رپر شناخته شده استفاده کرد و در نهایت این کار مورد استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مخاطبان ما قرار گرفت و مهمترین ویژگی‌اش این بود که نمونه مشابهی ازآن وجود نداشت.

معاونت بازاریابی و فروش قهوه‌ی بُن‌مانو در ادامه از اقدامات این مجموعه در دوران کرونا گفت که در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی اجرایی شده‌است. به شکلی که در سازمان از همان روزهای نخست شیوع در چین اقدامات و پروتکل‌های بهداشتی در کارخانه و بین پرسنل به شکل جدی اجرایی شده بود.

اما در موضوع تعامل با شرکای تجاری، به علت رکودی که کسب‌و‌کارهای مرتبط با مجموعه‌ی بُن‌مانو نیز با آن مواجه بودند، همکاری‌ها و مساعدت‌هایی صورت گرفت؛ همچنین شرایطی برای هم‌کاری در فروش اینترنتی محصولاتمان و فعالیت اقتصادی کافه‌ها که فعالیت اقتصادی آن‌ها مختل شده‌ بود، در این ایام ایجاد گشت.

برگزاری مسابقات و سرگرمی و تخصیص جوایزی متناسب با دوران کرونا، نظیر مواد ضدعفونی‌کننده از این قبیل اقدامات بود.


وی در ادامه به برنامه‌های پسا کرونا اشاره کرده و افزود که در این شرایط عدم پویایی و خلاقیت منجر به شکست کسب‌و‌کارهای می شود و داشتن چابکی را مهم‌ترین ویژگی عبور از دوران سخت بحران عنوان کرد.



-mbanews.irمریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 1
میهمان
پاسخ 9 مهر 1402 01:14 ADEL
ممنون از توضیحات تون و آپلود این ویدئو خلاقانه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود