ام بی ای نیوز: شرکت باله «The West Australian Ballet» با همکاری شرکت تبلیغاتی «Wunderman Thompson» پیش از بازگشت دراکولا به صحنه، در قالب یک کمپین تبلیغاتی پوستر های ذره بینی و عدسی شکلی را طراحی کرده اند که ترس و یک نوع جذابیت اسرارآمیز را در دل بینندگان می افکند.
در کمپین چشمگیر و جالب توجه «دراکولا ناپدید می شود» شاهد آن هستیم که یک تیم کاری اقدام به محو و حذف بازتاب تصویر دراکولا در آینه های حمام در سرتاسر استرالیای غربی می کنند.
این حرکت نصب عدسی چاپی در یک زاویه خاص کنار آینه ها در اماکن تفریحی را در بر می گیرد. اکثر پوستر های نمایش در این مکان ها نصب شده اند.
به گفته سوزان بیکرافت، رئیس بازاریابی باله غرب استرالیا، مدیران و کارمندان این شرکت قصد اجرای مجدد همه فصل های موفق نمایش دراکولا به طور یک جا با تبلیغات پر سر و صدا را دارند.
او در ادامه از هیجان زیاد مقامات و پرسنل باله غرب استرالیا بابت طرح این ایده جالب و اجرای آن به این سرعت و با این حجم بالا از تاثیرگذاری خبر داد.
mbanews.ir-مرضیه فروتن