ام بی ای نیوز: سازمان زیباسازی برای جبران محدودیت های ایجاد شده در فعالیت هیات های مذهبی، طرح هایی را با شعار "با یاد تو شهر جان گرفته" روی سازه های تبلیغاتی پوشش داد.
برزین ضرغامی، مدیر عامل سازمان زیباسازی تصریح کرد: امسال با توجه به محدودیت هایی که در فعالیت های هیات های مذهبی وجود داشت، در ایام محرم و درآستانه ی اربعین تمام تلاش سازمان زیباسازی این بود که سازه های تبلیغاتی طوری طراحی شوند که با ارائه ی پیام ها بتوانند محدودیت های ایجاد شده را جبران کنند.
به عنوان نمونه در این مسیر کارگاه هایی با حضور هنرمندان برگزارشد و طرح های متعددی ارائه شد تا درنهایت با طرح های برتر توسط هیات داوران برگزیده و متناسب با لوگو و شعار منتخب در روی سازه ها پیاده شد.
در این اقدام در فاز نخست بیش از 10 هزار متر مربع سازه از اول محرم دراختیار سازمان زیباسازی بود و در فاز بعدی در مناطق 22 گانه حدود شش هزار متر مربع دیگر به آن افزوده شد که حاوی پیام هایی با مضامین عاشورایی و ایام محرم بودند.
همچنین امسال با تمرکز روی ارائه ی پیام های بیشتر با محتوای مرتبط با ایام محرم، از تکنولوژی ویدئومپینگ در سطح شهر بیشتر استفاده شد و در پروژه های تلویزیون شهری تیزرها و پوسترهایی با محتوای مربوطه تهیه شده و اکران شدند.
طرح های فرهنگی با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در مراسم عزاداری محرم تحت عنوان "محرم ماندگار" در این ایام اکران شد که مخاطبان را به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک دعوت می کرد.
وی در ادامه گفت: در این راستا سعی شد در مراسم اربعین که محدودیت های بیشتری به علت شیوع کرونا اعمال شده، در فضاهای شهری پرچم های مشکی و الوانی که حاوی مضامین مرتبط با این ایام هستند روی پل ها و بزرگراه ها نصب شود.
-mbanews.irمریم غضنفری