ام بی ای نیوز: شروع مدرسه همیشه سخت است اما شروع دبیرستان از همیشه سخت تر خواهد بود. این را هیچ کس بهتر از کلینکس نمی داند. کمپین تبلیغاتی بازگشت به مدرسه جدید برند یک آزمایش اجتماعی را نشان می دهد که در آن اضطراب های یک گروه از دانش آموزان پیش از روز اول دبیرستان بررسی خواهند شد. ابتدا شاهد آن هستیم که بچه ها به زبان خود نگرانی هایشان را بیان می کنند. بیشتر آن ها با فشارهای اجتماعی مختلفی روبرو می شوند که اغلب اوقات طی این انتقال پیچیده بروز می کنند. بعدها، حین برگزاری کارگاه، همان بچه ها را در حال آماده سازی و تبادل بسته های دستمال کاغذی کلینکس به روشی خاص می بینیم. تک تک بچه ها بر روی هر یک از بسته های دستمال کاغذی که به آن ها داده شده است، پیام های حمایتی و بی ریا می نویسند و در ادامه آن ها را با هم کلاسی هایشان رد و بدل می کنند. سپس شاهد آن هستیم که حالت نگرانی و اضطراب در چهره هایشان جای خود را به لبخند، اعتماد به نفس و خنده می دهد.
داستان تاثیرگذار این آگهی بازرگانی متفکرانه با پیام و محصول برند گره خورده است و نتیجه آن برگزاری یک کمپین بازاریابی مرتبط با واقعیت، معتبر و موثق است. این کمپین تحت حمایت هشتگ #ShareKleenexCare، به دلیل تلاش جسورانه برای برقراری ارتباط احساسی با مشتریان، مورد توجه مثبت آنلاین قرار گرفت. روز به روز بر اهمیت گرایش فوق نزد برند ها افزوده می شود. آگهی تبلیغاتی در نهایت با ارائه داده های اطلاعاتی جمع آوری شده توسط کلینکس پایان می یابد. این داده های اطلاعاتی حاکی از آن هستند که ۷۷٪ از بچه ها پس از آماده سازی و به اشتراک گذاری بسته های مراقبتی کلینکس با یکدیگر اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند و از تنهایی کمتری رنج می برند.
mbanews.ir-مرضیه فروتن
www.khoros.com